15 Reacties

2 maanden geleden

Ja zeker. Ik verschoon vaak voor de voeding

2 maanden geleden

Ik verschoon vaak halverwege het flesje want dan valt hij meestal in slaap dus als ik hem dan verschoon word hij weer wat wakkerder en drinkt hij het flesje leeg.

2 maanden geleden

Absoluut! Wij verschonen altijd net vóór of na de voeding én tussendoor ook wel eens wanneer we merken dat ze heeft geplast of gepoept.

2 maanden geleden

Ik verschoon haar voor de voeding

2 maanden geleden

Nee doe ik niet, alleen als hij gepoept heeft. Anders wordt hij te wakker en slaapt dan lastiger in.

2 maanden geleden

Reactie op Ryannn

Ik verschoon vaak halverwege het flesje want dan valt hij meestal in slaap ...
Dit hier ook inderdaad. Ook altijd een volle plasluier dus om het niet te doen vind ik te lang.

2 maanden geleden

Ja voor elke nachtvoeding. Maakt hem goed wakker voor de voeding en zorgt dat hij goed doorslaapt daarna.

2 maanden geleden

Alleen als hij gepoept heeft, na verschonen komt hij moeilijk weer in slaap.

2 maanden geleden

Wij verschonen wel altijd. Hij heeft ook 9/10 keer een goede plasluier, dus wel zo fijn dat hij daar niet in hoeft te blijven liggen. We verschonen eerst en daarna de voeding, want dan kan hij aan de borst weer lekker tot rust komen en makkelijk weer inslapen.

2 maanden geleden

Alleen als ik een poepluier vermoed. Anders laat ik hem lekker aan, dat komt morgenochtend dan wel weer.

2 maanden geleden

Altijd ze heeft elke voeding een plasluier. Ze krijgt eerst de 1 borst verschonen andere borst

2 maanden geleden

Sowieso als er meer dan 3 uur is geslapen. Anders kijken we hoe vol de luier is. Wel altijd voor de voeding.

2 maanden geleden

Wij proberen niet te verschonen. Doen in de nacht al luier maat 3, overdag nog maat 2

2 maanden geleden

Ik niet, want als ik dat doe dan is hij daarna klaarwakker en duurt het gerust 1,5 uur voordat hij weer slaapt. Alleen bij poepluiers, dan wel.

2 maanden geleden

Ligt eraan hoe veel tijd er tussen de voedingen zit en hoe vol de luier is. Laatst was ik erg moe en ik geef bv dus ik heb toen half slapend gevoed en niet verschoond de hele nacht en toen was hij sochtends wel doorgelekt 🫣 dus dat doe ik niet weer haha