27 Reacties

één maand geleden

Ik doe het door de melk, op meerdere plekken gezien dat dit kon

één maand geleden

Op een plastic lepeltje? Onze dochter denkt vaak dat we dan de speen willen geven denk ik? En dan doet ze haar mondje goed open😁

één maand geleden

Door de flesvoeding, was tip van mijn kraamhulp

één maand geleden

Wij doen het op een lepeltje voordat ze fles krijgt! Dat werkt hier altijd goed

één maand geleden

Ja een lepeltje kunnen we wel proberen inderdaad. Dan doe je het lepeltje gewoon in de mond? Door de fles heen hebben we ook aan gedacht, maar als de fles niet leeg gaat is misschien ook niet alle vitamine opgedronken

één maand geleden

Ik doe het door de ochtendfles, die gaat sowieso leeg. Lepeltje werkt overigens ook prima 👍🏼

één maand geleden

Lepeltje zo doe ik het ook met BV

één maand geleden

Lepel gewoon. als je kindje wakker is gaat ie vanzelf wel een beetje sabbelen op het lepeltje (althans, hier wel)

één maand geleden

Oh wij hebben inderdaad ook altijd op een lepeltje gegeven, gaat altijd gewoon goed

één maand geleden

Wij geven een lepeltje voor de fles :) dan drinkt ze het daarna goed weg. Onze dochter laat nog wel eens melk staan dus door de fles is voor ons niet handig.

één maand geleden

Op een plastic lepeltje. Die van mij doet soms z’n mond niet open of slikt het spul niet goed door dus ik geef het meestal als hij honger heeft en huilt. Dan giet ik het snel achter in z’n mond en krijgt hij daarna gelijk de borst als troost 🤭😂

één maand geleden

Wij geven 2 druppels, die geef ik direct uit het flesje wanneer ik hem verschoon. Gewoon in zijn open mond druppelen 👍🏻

één maand geleden

Reactie op Chan98

Lepeltje zo doe ik het ook met BV
Geef je bv met lepel? :-)

één maand geleden

Reactie op Mireille317

Door de flesvoeding, was tip van mijn kraamhulp
Mag dat wel door kunstvoeding?

één maand geleden

Ik druppel het in zijn mond. Maar dat gaat niet makkelijk! Hij moet er wel van huilen, omdat we zijn mondje iets moeten openen. Andere manieren lukken niet en door kv zei de VK dat het niet mocht.

één maand geleden

Reactie op pln92

Volgens onze kraamhulp mag dat. Die zei alleen niet handig aangezien je niet weet of de fles leeg gaat en hoeveel ze dan binnen krijgen. Dus beter op een lepeltje

één maand geleden

Hier doe ik het iedere ochtend in de fles. Flesje maken en dan als laatst de druppels erin. 3 tot 6 druppels dus doe er vaak 4/5 zodat hij er sowieso wel 3/4 binnen krijgt, ochtend fles gaat toch altijd wel (bijna) op.

één maand geleden

Op een lepeltje na het verschijnen in de ochtend

één maand geleden

Hier doen we de druppels op een lepeltje. Leren ze direct om ook van een lepeltje te eten. 😊

één maand geleden

Reactie op pln92

Zou niet weten waarom niet?