27 Reacties
één maand geleden
Wij doen het op een lepeltje voordat ze fles krijgt! Dat werkt hier altijd goed
één maand geleden
Ja een lepeltje kunnen we wel proberen inderdaad. Dan doe je het lepeltje gewoon in de mond?
Door de fles heen hebben we ook aan gedacht, maar als de fles niet leeg gaat is misschien ook niet alle vitamine opgedronken
één maand geleden
Lepel gewoon. als je kindje wakker is gaat ie vanzelf wel een beetje sabbelen op het lepeltje (althans, hier wel)
één maand geleden
Wij geven een lepeltje voor de fles :) dan drinkt ze het daarna goed weg. Onze dochter laat nog wel eens melk staan dus door de fles is voor ons niet handig.
één maand geleden
Op een plastic lepeltje. Die van mij doet soms z’n mond niet open of slikt het spul niet goed door dus ik geef het meestal als hij honger heeft en huilt. Dan giet ik het snel achter in z’n mond en krijgt hij daarna gelijk de borst als troost 🤭😂
één maand geleden
Hier doe ik het iedere ochtend in de fles. Flesje maken en dan als laatst de druppels erin. 3 tot 6 druppels dus doe er vaak 4/5 zodat hij er sowieso wel 3/4 binnen krijgt, ochtend fles gaat toch altijd wel (bijna) op.
één maand geleden
Hier doen we de druppels op een lepeltje. Leren ze direct om ook van een lepeltje te eten. 😊
één maand geleden
Reactie op pln92
Mag dat wel door kunstvoeding?
Zou niet weten waarom niet?