22 Reacties
4 maanden geleden
Ga nu Laveen gebruiken. Veel goeds over gehoord! Gebruikte hiervoor Davitamon.
4 maanden geleden
Ga je borstvoeding geven of flesvoeding?
Want in de flesvoeding zit vitamine k in verwerkt 😉
Wij gebruiken net als bij Maud de vitamines van de kruidvat op olie basis.
Na n jaar zijn we overgestapt op vitakruid dag en nacht kids haha
4 maanden geleden
Ik heb gewoon etos merk. Alles is t zelfde alleen het naam ;). Net als baby voeding. Maar dat s mijn mening.
4 maanden geleden
Ik heb gewoon etos merk. Alles is t zelfde alleen het naam ;). Net als baby ...
Met vitamines zit er wel echt verschil in. De vitamines zelf zullen wellicht hetzelfde zijn, maar de hulpstoffen die erbij zitten maken het wel echt verschillend. Dat is niet echt een mening, maar gewoon een feit wat je op de verpakking kan zien 😉 Of het een beter is dan de ander, daar kunnen meningen natuurlijk over verschillen.
4 maanden geleden
Reactie op BijDeMolen
Met vitamines zit er wel echt verschil in. De vitamines zelf zullen wellich ...
Ja maar dat zeggen ze ook over de voedingen en al. Bij mn eerste dochtertje had ik ook de vitamine van davitamon gekocht. Nu gewoon etos merkt omdat iedereen zegt het is allemaal t zelfde alleen ‘t merk. Maargoed🤷♀️
4 maanden geleden
https://www.vitaminfit.eu/nl/vitamine-k1-d3-baby-druppels.html?id=216812576&utm_source=tradetracker&utm_medium=affiliate
4 maanden geleden
Ja maar dat zeggen ze ook over de voedingen en al. Bij mn eerste dochtertje ...
Een verschil tussen de meeste merken en bijvoorbeeld Laveen is dat de druppels van Laveen op basis van olijfolie zijn ipv op basis van zonnebloemolie. Dit kan echt wel een groot verschil geven bij bijvoorbeeld darm krampjes!
4 maanden geleden
Ik heb gewoon etos merk. Alles is t zelfde alleen het naam ;). Net als baby ...
Grote lijnen ja, t is net als dat ze zeiden in een stukje op de tv de ene is gewoon een standaard auto en de andere een Ferrari. True want er zitten dezelfde hoeveelheid aan vitamines in.
Maar de ene is bijvoorbeeld op olie basis en dat is een weer beter om te geven dan die op suiker haha
Maargoed ik deel jouw mening wel dat je eigenlijk voor de basis vitamines echt geen dure spullen hoeft te kopen, zelfde als met foliumzuur haha
4 maanden geleden
Reactie op MitsuEvoIIX
Grote lijnen ja, t is net als dat ze zeiden in een stukje op de tv de ene i ...
Ja klopt. Ja ik dag dit x ga gewoon naar etos, en koop huismerk was toevallig in de aanbieding. Want ik zocht eerst eingelijk davitamon maar die was toen niet verkrijgbaar. Maar is etos dan nou fout of goed?
4 maanden geleden
Ja klopt. Ja ik dag dit x ga gewoon naar etos, en koop huismerk was toevall ...
Kijk even naar de ingrediënten, dat er bijv geen suiker in zit. Voor onze peuter gebruik ik nu gewoon vitamine D van wat er in de aanbieding is. Wel altijd op olie basis.
4 maanden geleden
Reactie op momlin
Dat is volgens mij pas vanaf 500 ml
T zit gewoon in de flesvoeding en is voldoende voor wat ze nodig hebben.
Anders zou mijn dochter bijna n half jaar VEEL te weinig gehsd hebben en dat heeft ze niet 😋 want die dronk geen 500ml per dag aan flesvoeding toen ik stopte met borstvoeding.
4 maanden geleden
Wij hebben Laveen, is op olijfolie basis en maar 2 druppels per dag. Daardoor erg zuinig in gebruik. In verhouding dus ook nog goedkoper dan merken waar je 5 druppels van geeft!