17 Reacties

4 maanden geleden

Mn opladers, koptelefoon, een boekje en pen om alles in bij te houden, kleding, mannenboxers, borstvoedingpads, ik heb een mini ventilatortje mee, borstel shampoo en cremespoeling, creme, en een massageroller voor mn rug weeën. Heb ik bij de action vandaan. Echt een ideaal ding! Verder lees ik ook graag mee.

4 maanden geleden

Kleding voor de baby setje maat 50&56, cordring en een dekentje. Schone kleding voor mezelf en schoon shirt voor m'n partner, lenzendoosje, bril, oplader, kraamboekje en dat was het eigenlijk wel volgens mij

4 maanden geleden

Vergeet niet iets voor je partner voor eventueel een nacht in het ziekenhuis

4 maanden geleden

Ons werd op het hard gedrukt, neem snacks mee en een tandenborstel voor je partner 😅

4 maanden geleden

Voldoende kleding voor de baby en jullie zelf (wij verbleven uiteindelijk onverwacht 3 nachten) en m’n partner moest naar huis om extra te halen😉 Oja en tandenborstels en hydrogelpads (voor als je borstvoeding wilt geven en gevoelig bent voor tepelkloven)

4 maanden geleden

Peribottle! Een shirt/bh om in te bevallen (ik vond het fijn om in zo’n topje van sloggi te bevallen), genoeg grote onderbroeken!

4 maanden geleden

Ik heb in de tas: Baby: 5 setjes kleding totaal in maat 50 en 56 Omslag doek Knuffel die twee weken bij mij onder het kussen heeft gelegen Swaddle Speen Voor mijn man: Setje korte kleding Setje lange kleding Onderbroeken/sokken Pyjama Toiletartikelen Voor mezelf: Nachthemd met knopen voor, lang en korte mouw Oma onderbroeken 2setjes kleding 1 set korte kleding Voedingsbh Sporttop Toiletartikelen Oplader (voor ons beiden) Zakdoek Labello Grote drinkfles Sokken Compressie sokken Pantoffels Voor ons beiden nog snacks, denk aan liga/mueslirepen/mars en een sportdrankje Krijg morgen geplande keizersnede, ik hoop op 1 nacht maar is verteld 2.. we zullen zien

4 maanden geleden

Ik heb hiervoor de video gekeken van de Verlosmoeder en die inpaklijst aangehouden. Kan je vinden via YouTube

4 maanden geleden

Peribottle beter als de spuitfles van het ziekenhuis

3 maanden geleden

Ik heb echt alleen een pakje voor Yinthe gebruikt, schoon shirt voor mezelf en schone broek... Meer niet, dus vind zn vluchtkoffer/tas best n beetje onnodig in mijn geval haha. Ik ben poliklinisch bevallen en t ging zo snel bij mij dat ik ook verder aan snacks niks nodig heb gehad al zou ik die er in hebben gedaan. Ik vind wel dat t verschilt of je weet dat je moet blijven of dat je na t plassen alweer naar huis mag.

3 maanden geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Ik heb echt alleen een pakje voor Yinthe gebruikt, schoon shirt voor mezelf ...
Haha hier was ook de verwachting dat we naar huis mochten, maar uiteindelijk moest ik vanwege m’n bloeddruk toch nog een nacht blijven! Dus wij waren wel blij met de extra kleding en snacks🤪

3 maanden geleden

Je weet natuurlijk nooit hoe het loopt, de ene zal de inhoud amper gebruiken en de ander heeft alles en meer nodig ivm langer verblijf, complicaties oid. Denk ook wel dat het handig is om te bedenken hoever je van het ziekenhuis af woont. Moet je/je partner nou ver rijden, dan is het natuurlijk ook wel verstandig om echt goed voorbereid te zijn. Woon je vlakbij, dan is iets ook snel gehaald op zich. Maar ook kan je pech hebben dat je niet bij het dichtstbijzijnde ziekenhuis terecht kan (als het ongepland is) dus ergens moet je ook daar rekening mee houden.... Beter wat extra mee en niet gebruiken, dan mis grijpen denk ik!

3 maanden geleden

Reactie op KMG

Ik heb in de tas: Baby: 5 setjes kleding totaal in maat 50 en 56 Omslag doe ...
Dit ligt bij mij ook allemaal klaar inderdaad! Lijkt misschien veel maar je kunt het maar beter bij je hebben, heerlijk! 🧘‍♀️ Verder heb ik nog wat dingen voor de bevalling zelf (ik heb geen geplande keizersnee) - kam - slaapmaskertje - elektrische kaarsjes - geurolie - speakertje voor muziek

3 maanden geleden

Lippenspul! Door het puffen krijg je droge lippen 🤪

3 maanden geleden

Peribottle! Ik kon echt niet zonder en zou hem iedereen aanraden. Kleding voor alle 3 voor 2 dagen.( voor jezelf slobberkleding) Toiletspullen. Grote onderbroeken. Telefoonoplader. Sportdrank en wat te eten. En meer hadden wij niet mee, ze hebben alles in het ziekenhuis

3 maanden geleden

Reactie op Buitenlandsebaby

Dit ligt bij mij ook allemaal klaar inderdaad! Lijkt misschien veel maar je ...
Borstel/elastiekjes ed heb ik ook. En een slaapmasker en oordopjes🤭

3 maanden geleden

Peri bottel echt waar en wat toilet spullen en extra set kleren , kam , oplader ook