17 Reacties
4 maanden geleden
Mn opladers, koptelefoon, een boekje en pen om alles in bij te houden, kleding, mannenboxers, borstvoedingpads, ik heb een mini ventilatortje mee, borstel shampoo en cremespoeling, creme, en een massageroller voor mn rug weeën. Heb ik bij de action vandaan. Echt een ideaal ding! Verder lees ik ook graag mee.
4 maanden geleden
Peribottle! Een shirt/bh om in te bevallen (ik vond het fijn om in zo’n topje van sloggi te bevallen), genoeg grote onderbroeken!
4 maanden geleden
Ik heb in de tas:
Baby:
5 setjes kleding totaal in maat 50 en 56
Omslag doek
Knuffel die twee weken bij mij onder het kussen heeft gelegen
Swaddle
Speen
Voor mijn man:
Setje korte kleding
Setje lange kleding
Onderbroeken/sokken
Pyjama
Toiletartikelen
Voor mezelf:
Nachthemd met knopen voor, lang en korte mouw
Oma onderbroeken
2setjes kleding
1 set korte kleding
Voedingsbh
Sporttop
Toiletartikelen
Oplader (voor ons beiden)
Zakdoek
Labello
Grote drinkfles
Sokken
Compressie sokken
Pantoffels
Voor ons beiden nog snacks, denk aan liga/mueslirepen/mars en een sportdrankje
Krijg morgen geplande keizersnede, ik hoop op 1 nacht maar is verteld 2.. we zullen zien
4 maanden geleden
Ik heb hiervoor de video gekeken van de Verlosmoeder en die inpaklijst aangehouden. Kan je vinden via YouTube
3 maanden geleden
Ik heb echt alleen een pakje voor Yinthe gebruikt, schoon shirt voor mezelf en schone broek...
Meer niet, dus vind zn vluchtkoffer/tas best n beetje onnodig in mijn geval haha.
Ik ben poliklinisch bevallen en t ging zo snel bij mij dat ik ook verder aan snacks niks nodig heb gehad al zou ik die er in hebben gedaan.
Ik vind wel dat t verschilt of je weet dat je moet blijven of dat je na t plassen alweer naar huis mag.
3 maanden geleden
Reactie op MitsuEvoIIX
Ik heb echt alleen een pakje voor Yinthe gebruikt, schoon shirt voor mezelf ...
Haha hier was ook de verwachting dat we naar huis mochten, maar uiteindelijk moest ik vanwege m’n bloeddruk toch nog een nacht blijven! Dus wij waren wel blij met de extra kleding en snacks🤪
3 maanden geleden
Je weet natuurlijk nooit hoe het loopt, de ene zal de inhoud amper gebruiken en de ander heeft alles en meer nodig ivm langer verblijf, complicaties oid.
Denk ook wel dat het handig is om te bedenken hoever je van het ziekenhuis af woont.
Moet je/je partner nou ver rijden, dan is het natuurlijk ook wel verstandig om echt goed voorbereid te zijn. Woon je vlakbij, dan is iets ook snel gehaald op zich.
Maar ook kan je pech hebben dat je niet bij het dichtstbijzijnde ziekenhuis terecht kan (als het ongepland is) dus ergens moet je ook daar rekening mee houden....
Beter wat extra mee en niet gebruiken, dan mis grijpen denk ik!
3 maanden geleden
Reactie op KMG
Ik heb in de tas:
Baby:
5 setjes kleding totaal in maat 50 en 56
Omslag doe ...
Dit ligt bij mij ook allemaal klaar inderdaad! Lijkt misschien veel maar je kunt het maar beter bij je hebben, heerlijk! 🧘♀️
Verder heb ik nog wat dingen voor de bevalling zelf (ik heb geen geplande keizersnee)
- kam
- slaapmaskertje
- elektrische kaarsjes
- geurolie
- speakertje voor muziek