19 Reacties

4 maanden geleden

Volgens mij is die geopend maar 4 weken goed, staat dat niet op de doos?

4 maanden geleden

Na opening is het volgens mij inderdaad 4 weken houdbaar. Maar als de kleine over 2 weken komt dan is de voeding met 4 weken al op. 🙂

4 maanden geleden

Nutrilon is idd 4 weken houdbaar na opening

4 maanden geleden

Ja als het geopend is is het maar 4 weken goed je moet het pas openen nadat je haar voeding gaat geven👍

4 maanden geleden

Klopt helaas 🫣

4 maanden geleden

Trouwens wel een mooie glazen pot😍

4 maanden geleden

Reactie op Charis91

Volgens mij is die geopend maar 4 weken goed, staat dat niet op de doos?
Ja klopt er staat na openen 4 weken goed. Ik dag van ja ik doe het alvast in zn glazen pot. Dus ik heb t vandaag al geopend en ik wordt over 2 weken ingeleid. Dus kan ik t nog maar 2 weken na geboorte gebruiken. Dom van mij !

4 maanden geleden

Ja klopt er staat na openen 4 weken goed. Ik dag van ja ik doe het alvast i ...
Kan gebeuren je leert ervan 💗

4 maanden geleden

Reactie op kaout123

Trouwens wel een mooie glazen pot😍
Dankjewell! Bij mij is beneden alles nijntje. Heb deze van de hema. Hij is nu €10.00

4 maanden geleden

Op mijn Nutrilon doos staat zelfs dat je het ivm hygiëne niet los mag overgieten in een andere doos of pot. 🙈 En dat als je het in bijvoorbeeld poedertorentjes klaarzet het max 2 dagen houdbaar is doordat de voeding dan niet luchtdicht weggezet wordt.

4 maanden geleden

Heb je de verpakking gelezen? Want vaak staat daar op max 4 weken bewaren en in de folie of ton laten zitten indd ivm hygiëne... Deze hoeveelheid ga je niet verbruiken in 2 weken tijd😢 Maargoed hier leer je van 🥹

4 maanden geleden

Het is sowieso beter om de voeding in de originele verpakking te laten zitten. Bij Nutrilon staat dat ook op de verpakking. Ik heb zelf Kruidvat voeding en die giet ik wel over in zo'n speciale bus die er voor bedoeld is. Geen idee of dit officieel wel goed is, maar ze verkopen het zelf... Heb een keer geprobeerd om het in de folie in die bak te zetten, maar dat werkte voor geen meter bij ons. Nog een groot voordeel: daar zit ook een afstrijkrandje aan, zodat je altijd een afgestreken schepje hebt. Dat lijkt me met zo'n glazen pot ook wel lastig. Maar inderdaad, de voeding mag maar 4 weken open zijn, in 2 weken ga je dit zeker met een New born niet op krijgen... de eerste week drinken ze nog hele kleine porties.

4 maanden geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Heb je de verpakking gelezen? Want vaak staat daar op max 4 weken bewaren e ...
Nee niet gelezen pas toen me zusje het zei. 4 jaar terug hadden hero voeding het in die buizen. Nu zit alles in nieuwe verpakkingen. Dus zag ik koop een glaze pot en zet het daarin. Maar wist dus niet dat t 4 weken geldig zou zijn. Koop wel nieuwe! Geeft ook nie

4 maanden geleden

Het is sowieso beter om de voeding in de originele verpakking te laten zitt ...
Hero heeft geen buizen meer zoals vroeger. Vandaar ik zelf een glazen pot heb gekocht en hijs super fijn. Maar alleen zonde dat ik t nu open heb gemaakt. 4 jaar terug kon ik t im de verpakking laten omdat het in die buizen zaten. Nu niet meer. Nutrilon etc wel nog.

4 maanden geleden

Zet je de glazen pot wel donker weg mocht je de pot willen blijven gebruiken? Veel vitamines worden namelijk afgebroken door licht, dat is onder andere 1 van de redenen dat het echt beter is het in de originele verpakking te bewaren. Deze verpakking worden namelijk ook getest om te zorgen dat de voeding zo lang mogelijk de hoogste kwaliteit behoudt.

4 maanden geleden

Zou zelf niet kiezen voor een glazen pot ook, kwetsbare producten liever donker bewaren. Zou het voortaan lekker in de bus laten.. en zelf zou ik dit denk ik wel weggooien dan dat het al 2wk in een pot zit en je kindje nog maar net geboren/kwetsbaar is.

4 maanden geleden

Deze hebben ze bij de kruidvat. Daar kun je de zak met open gemaakte voeding in bewaren. Ik vind hem zelf heel makkelijk. Ik ga ook hero voeding gebruiken.

4 maanden geleden

Ik zou het niet doen. Je weet nooit of er een bacterie in de pot zit en die kan nu gaan groeien in de voeding. Gewoon in de verpakking laten.

4 maanden geleden

Reactie op Birdsbees

Zou zelf niet kiezen voor een glazen pot ook, kwetsbare producten liever do ...
Heb t al weggegooid;)