20 Reacties
2 maanden geleden
Ik ben ook zo benieuwd! Wij hebben beide groene ogen en onze kleine meid (4 weken) nog dezelfde kleur blauw als jullie meid heeft.
2 maanden geleden
Ik ben ook zo nieuwsgierig!! Ik heb het opgezocht en het schijnt met 1 jaar wel definitief te zijn. Lang wachten馃槄 mijn zoontje is 4 weken en heeft ook blauw. Mijn oudste is met bruin geboren.
2 maanden geleden
De ogen van mijn oudste zoontje zijn van ongeveer dezelfde kleur blauw als jij laat zien verandert naar bambi bruin. Sowieso het eerste jaar was hij net een toverbal, het kan nog alle kanten op dus! Ik ben ook heel benieuwd naar de definitieve oogkleur van de jongste. De oudste heeft dus de bruine ogen en die van mij zijn lichtgrijs. Ik zou het wel leuk vinden als er ook een mijn oogkleur heeft 馃檴
2 maanden geleden
Mijn vriend heeft in zn fotoboeken tot ruim een jaar blauwe ogen, en nu toch echt groener dan groen. Dus kan zeker wel een jaar duren voor het zeker is. Onze dochter heeft nu ook dezelfde kleur blauw als jouw dochter, is nu 5 weken.
2 maanden geleden
Dat de ogen bij de geboorte blauw zijn, komt doordat baby鈥檚 bij de geboorte nog weinig pigment hebben. In de loop van de eerste maanden neemt het pigment toe. Hoeveel pigment er uiteindelijk aangemaakt wordt, is erfelijk bepaald. Na zes maanden hebben de meeste baby鈥檚 hun definitieve oogkleur.
2 maanden geleden
De ogen van mijn zoontje waren na een jaar pas echt bruin. Het duurt nog heel lang!
2 maanden geleden
Ik ben ook super benieuwd maar het kan nog heel lang duren. Pas na een jaar of drie is het definitief las ik online 馃く
茅茅n maand geleden
Mijn baby begon ook met donkerblauw en nu ietsje lichter met 2 maand
Wij hebben beide blauwe ogen dus verwacht dat hij ook blauwe ogen krijgt 鈽猴笍 maar ik heb wel meer grijs blauwe ogen en in de zon soms zelf groenig
茅茅n maand geleden
Ik dacht dat baby鈥檚 na 6 maanden een definitieve oogkleur hebben. Ik ben zelf geboren met donker blauwe ogen, uiteindelijk heb ik nu groene ogen. Mijn zoon heeft dezelfde donker blauwe ogen dus misschien worden ze nog groen 馃槢, hij is morgen 12 weken. Onze dochter heeft blauwe ogen
茅茅n maand geleden
Oogkleur kan tot zeker 3 jaar nog veranderen...馃槉
Onze dochter heeft echt heel lang knal donkerblauwe ogen gehad en het is sinds een aantal maanden meer richting grijsblauw aan het gaan, ze wordt in december 3.