226 Reacties
7 maanden geleden
Hier ook 6 weken voor m’n uitgerekende datum. Wilde zelf ook eerst 4 weken van te voren doen maar merk aan mijzelf/lichaam dat ik er heel erg naar uit kijk om rust om mij heen te hebben..
7 maanden geleden
Ik ben al de hele zwangerschap moe en zie dit niet gauw veranderen, dus ik ga lekker 6 weken van tevoren met verlof. En stiekem wel hopen dat ze iets eerder komt 🤭
7 maanden geleden
Ik ga 5 weken van te voren met verlof. Heeft mijn manager met 2 kleine kinderen zelf ook gedaan en vond ze erg fijn, leek mij ook al dus dat besloten. Collega nam in haar laatste 3 weken (voor start verlof) steeds een dag vrij, dat lijkt me ook nog een goede optie als het moeilijker wordt!
7 maanden geleden
Ik ook 6 weken van te voren. Werk nu al veeeel minder omdat mn energie gewoon veel minder is. Nog een dochter van bijna 2 rondlopen. Was toen ik van haar zwanger was ook met 34 weken gegaan en dat was echt fijn. Had het echt nodig om niet meer te hoeven haasten en na te denken over werk toen. Lekker met babydinhen bezig zijn 🥰
7 maanden geleden
4w van te voren. 6 juni officieel met verlof maar 17 mei mijn laatste werkdag al. Ik Neem eerst nog wat vakantie uurtjes op.
Ik ga zoals t er nu uit ziet tussen week 38 en 40 bevallen dus dan is vakantie vooraf wel fijn hihi
Maud begint nu in de goeie hulpfasr te komen haha waardoor t wel te doen blijft hihi
7 maanden geleden
Ik ben al 2 weken met verlof. Alle vakantiedagen en overuren eraf. Dus geniet heerlijk van het weer
7 maanden geleden
Omdat ik in het onderwijs werk, krijg ik de zomervakantie erachteraan, dus bij voorbaat al besloten 6 weken van tevoren met verlof te willen. Ik zit sinds het begin al voor 30% in de ziektewet, dus heb nu ook geen andere keuze. I.v.m. een belangrijke vergadering incl evaluatie ga ik 1 dagje later dan gepland en "mag" ik een dagje later terugkomen. 6 juni is mijn laatste dag 😊