226 Reacties

7 maanden geleden

Ik ga 7 weken eerder. Eerst een weekje vakantie en dan 6 weken vooraf verlof. Ik heb ook een peuter van 3 jaar.

7 maanden geleden

Met 5 weken voor de uitgerekende datum, 35 weken

7 maanden geleden

Hier ook 6 weken voor m’n uitgerekende datum. Wilde zelf ook eerst 4 weken van te voren doen maar merk aan mijzelf/lichaam dat ik er heel erg naar uit kijk om rust om mij heen te hebben..

7 maanden geleden

Ik ben al de hele zwangerschap moe en zie dit niet gauw veranderen, dus ik ga lekker 6 weken van tevoren met verlof. En stiekem wel hopen dat ze iets eerder komt 🤭

7 maanden geleden

Ik ga 5 weken van te voren met verlof. Heeft mijn manager met 2 kleine kinderen zelf ook gedaan en vond ze erg fijn, leek mij ook al dus dat besloten. Collega nam in haar laatste 3 weken (voor start verlof) steeds een dag vrij, dat lijkt me ook nog een goede optie als het moeilijker wordt!

7 maanden geleden

Ik ook 6 weken van te voren. Werk nu al veeeel minder omdat mn energie gewoon veel minder is. Nog een dochter van bijna 2 rondlopen. Was toen ik van haar zwanger was ook met 34 weken gegaan en dat was echt fijn. Had het echt nodig om niet meer te hoeven haasten en na te denken over werk toen. Lekker met babydinhen bezig zijn 🥰

7 maanden geleden

Volgende week al, met 28 weken 😍

7 maanden geleden

Met 36 weken, vond dat bij nummer 1 prima te doen. Mei zitten zoveel vrije dagen in dat het aantal werkdagen sowieso te verwaarlozen valt.

7 maanden geleden

Ik ga ook 6 weken ipv 4. Wilde in eerste instantie gewoon doorgaan tot 36 maar qua energielevels merk ik al veel verschil, en wil ook nog wel wat nesteldingetjes kunnen doen in mn verlof :)

7 maanden geleden

Ook met 34 weken. Dus 6 weken van te voren. Lichamelijk en psychisch merk ik dat ik eraan toe ben!

7 maanden geleden

4w van te voren. 6 juni officieel met verlof maar 17 mei mijn laatste werkdag al. Ik Neem eerst nog wat vakantie uurtjes op. Ik ga zoals t er nu uit ziet tussen week 38 en 40 bevallen dus dan is vakantie vooraf wel fijn hihi Maud begint nu in de goeie hulpfasr te komen haha waardoor t wel te doen blijft hihi

7 maanden geleden

Ik ben al 2 weken met verlof. Alle vakantiedagen en overuren eraf. Dus geniet heerlijk van het weer

7 maanden geleden

Vorige zwangerschap was 4 weken van te voren prima. Maar dit keer kies ik voor de 6 weken. Liefst nu al 😂

7 maanden geleden

Ik ga 6 weken eerder met verlof! Liefst eerder maar wil me vakantie uren gebruiken voor erna zodat ik langer kan genieten van de kleine🤭

7 maanden geleden

8juni! 😊 dan ga ik 6weken voor mijn uitgerekende datum met verlof.

7 maanden geleden

Ik ga na 31 mei met verlof. Ben dan iets meer dan 35 weken.

7 maanden geleden

Omdat ik in het onderwijs werk, krijg ik de zomervakantie erachteraan, dus bij voorbaat al besloten 6 weken van tevoren met verlof te willen. Ik zit sinds het begin al voor 30% in de ziektewet, dus heb nu ook geen andere keuze. I.v.m. een belangrijke vergadering incl evaluatie ga ik 1 dagje later dan gepland en "mag" ik een dagje later terugkomen. 6 juni is mijn laatste dag 😊

7 maanden geleden

27 juni! Ga 4 weken van te voren stoppen

7 maanden geleden

Bij de eerste zwangerschap doorgegaan tot 36 weken, toen kwam de kleine onverwachts met 35.6 weken 🥹 Nu nemen we het zekere voor het onzekere nu met 34 weken met verlof, 22 mei ongeveer. 😊

7 maanden geleden

Ik ga deze keer 8 weken voor de uitgerekende datum. Bij de vorige 2 zwangerschappen 6 weken gedaan. Ik ben zelfstandig dus kan het zelf bepalen (wel geen inkomen dan). Maar zou eigenlijk nu al met verlof willen 😂