226 Reacties

7 maanden geleden

Ik werk 60% thuis en 40% op kantoor dus ik ga 4 weken van te voren met verlof. Ik ga de laatste maand vragen om volledig thuis te werken en zo wordt het makkelijker om vol te houden. En ik wil uur pauze per dag extra gaan inzetten ☺️

7 maanden geleden

14 juni laatste werkdag. Dan precies 34w. 6 weken van te voren dus. Zit nu al gedeeltelijk in de ziektewet en word weer een ks in waarschijnlijk week 39/40. Dus dan alsnog maar 5 weken thuis.

7 maanden geleden

Reactie op AngRoos

Ik ook 6 weken van te voren. Werk nu al veeeel minder omdat mn energie gewo ...
Herstel... per vandaag 😅😅 verloskundige wilde dat ik per direct op de rem ging trappen dus leidinggevende heeft me gelijk voor 100% ziek gemeld.

7 maanden geleden

22 mei tot 1 januari🎉🎉🎉 4 weken van te voren en 2 weken extra vakantie ervoor

7 maanden geleden

Reactie op inge!!!

22 mei tot 1 januari🎉🎉🎉 4 weken van te voren en 2 weken extra vakantie ...
Ik ben nu al w weken met verlof en blijf tot augustus 25 met verlof. Werk in duitsland dus je mag betaald zo lang vrij nemen. Mocht ik eerder willen werken kan dit, maar wil eigelijk hierna wat anders dichterbij huis zoeken. Dus neem alle tijd vrij. Heerlijk genieten van zon lang verlof! Kleintjes worden snel groot

7 maanden geleden

6 week van te voren ga ik met verlof. Na die tijd neem ik nog m’n zomervakantie op, zodat ik pas november weer hoef te beginnen en dus 19 weken “vrij” ben in totaal

7 maanden geleden

5 weken van te voren en na m'n zwangerschapsverlof nog 4 weken extra, dus 20 in totaal

7 maanden geleden

Ik ben sinds deze week met verlof (26 weken bijna). Was helaas geen keuze maar moest van de bedrijfsarts (en ja ik had geen keuze haha) Vind het wel heel lastig, vandaag gaat het wel. Maar ben benieuwd hoe het over 3 weken is, ben namelijk echt geen stilzitten. Maar met een tweeling op komst met complicaties in de zwangerschap moet ik echt rustig aan doen doen.

7 maanden geleden

Reactie op inge!!!

22 mei tot 1 januari🎉🎉🎉 4 weken van te voren en 2 weken extra vakantie ...
Wauww lekker!!

7 maanden geleden

Ik gewoon 4 weken van te voren, maar heb wel wat extra vrije dagen ingezet, rondom Hemelvaart en Pinksteren. En ben iedere woensdag sowieso al 'vrij'. En volgende week nog 2 weken vrij voor vakantie. Ga er dan vanuit dat ik dat wel redt. Heb wel extra verlof genomen, 2 maanden. Dus ben van 10 juni tot 1 december met verlof

7 maanden geleden

Reactie op Nurse94

Ik ben sinds deze week met verlof (26 weken bijna). Was helaas geen keuze m ...
Oeh spannend! Kan mij voorstellen dat het dan nog zwaarder is ja

7 maanden geleden

4 weken vooraf. Er zitten veel vrije dagen en na mijn verlof is vrij nemen lastiger. Aan mijn verlof kunnen ze niet komen ;) dus dan maar met 36. Wel al af aan t tellen met 3 kleintjes hier thuis 🫠

7 maanden geleden

Reactie op kich

Ik ga deze keer 8 weken voor de uitgerekende datum. Bij de vorige 2 zwange ...
Hoeveel verlof neem je dan na de bevalling?

7 maanden geleden

Reactie op Nurse94

Ik ben sinds deze week met verlof (26 weken bijna). Was helaas geen keuze m ...
Oh dat lijkt me ook lastig als het niet jouw keuze is. Hopelijk vind je iets om bezig te blijven :)

7 maanden geleden

Reactie op Kimb071091

Hoeveel verlof neem je dan na de bevalling?
Ongeveer 4,5 maand. Half november gaat de kleine wennen op de opvang en 1 december ga ik weer werken. Dus ik ben er 6 maanden uit 🫢

7 maanden geleden

6 weken van te voren en nog 5 weken er achteraan geplakt! Eerste kindje dus wil er zoveel mogelijk aan doen om mezelf niet voorbij te lopen

7 maanden geleden

Ik ga 6 weken van te voren met verlof. Dat moet nu ook want zit al gedeeltelijk in de ziektewet. Ik ben straks 7 maanden thuis. Na de 16 weken zwangerschapsverlof neem ik nog 9 weken betaald ouderschapsverlof op, en dan heb ik al mijn vakantie en vrije dagen van dit jaar nog. Zijn nog eens 5 weken. Ik ga dan 2 januari pas weer werken

7 maanden geleden

Reactie op Mabv

Ik gewoon 4 weken van te voren, maar heb wel wat extra vrije dagen ingezet, ...
Ja dat had ik inderdaad ook in gedachten met alle vrije dagen tussendoor. Neem je dan je vakantiedagen op 2 mnd erna?

7 maanden geleden

Reactie op Mamavan2jongensx

Ik ga 6 weken van te voren met verlof. Dat moet nu ook want zit al gedeelte ...
Hier hetzelfde! Alleen gaan wij nog wel even op vakantie dus heb straks 6 maanden vrij , omdat ik dan niet alle vrije dagen nog heb 😊.

7 maanden geleden

Ik zit gedeeltelijk in de ziektewet dus ik zal 25 mei met verlof gaan. Ik wil graag betaald verlof erna opnemen samen met vakantie. Ik vind het alleen enorm lastig uit te rekenen hoeveel weken betaald verlof ik op mag nemen. Ik snap er niks van🤣 iemand die me daarbij kan helpen? 😄 ik werk 24 uur in de week.