19 Reacties
24 dagen geleden
Staat het er niet op? Bij mijne was het tot 61 cm (geen dubatti). Maar hij vind het nog steeds niks in de maxi…altijd weer even een tijdje doorbijten
24 dagen geleden
Zet je hem naast je op de voorstoel? Dan kan hij je zien. Wel even de air bag uitzetten. Happy song van Imogen Heap opzetten. Gelijk stil
24 dagen geleden
Reactie op CarolineF1986
Zet je hem naast je op de voorstoel? Dan kan hij je zien. Wel even de air b ...
De ellende is dat het al thuis begint bij het ín de stoel zetten…
24 dagen geleden
De ellende is dat het al thuis begint bij het ín de stoel zetten…
Ik laat de stoel altijd in de auto staan. Scheelt wel tillen 😀
24 dagen geleden
Dat huilen in maxicosi heb ik heel erg gehad bij de oudste. Toen ze 4.5 maand was hebben wij haar in een andere autostoel gezet zodat ze naar voren kijkt (toen was dat nog niet met autostoelen die verkeerd om in auto zitten) . En de drama was meteen over onze auto stoel kan wel in een schuine lig stand waardoor e er net zo inzat als in maxicosi en hoofdsteun zat goed bij jaar hoofdje daarom durfde ik dat ook wel met 4.5 maand. Dus kan zijn dat je kindje of wat wil zien of gewoon verkeerd om rijden niet fijn vind.
24 dagen geleden
Ons zoontje is 12 weken en hebben hem er vorige week uitgehaald. Mag tot 60cm
24 dagen geleden
Hier stond ook op tot 60 cm. Met 8+5 weken 59cm ik geloof dat ik het er 1 of 1,5 week later uit heb gehaald.
24 dagen geleden
Hier met 5 weken er al uit gehaald. Ligt echt aan lengte en gewicht van je kind
24 dagen geleden
Reactie op Tamara___
Ik heb een dubatti en er staat op geschikt tussen 40 en 60 cm!
Herken jij ook bijles Dubatti auto stoel dat er wat speling op zit? Als ik bijv door gaten in de weg rij wordt mn kind half heen en weer geslingerd (overdreven haha) in die stoel. Maar ik kan de maxi Cosi wel wat naar links en rechts bewegen terwijl die in de base zit
21 dagen geleden
Ik heb ook het stoeltje van dubatti en mijn baby schreeuwt echt moord en brand erin. Nu had ik van mijn moeder een oude maxi cosi geleend die je met de gordel vastmaakt en hier huilde hij totaal niet in. Was zo’n opluchting tijdens rijden. Denk echt bij mijn baby dat het stoeltje gewoon echt niet lekker zat.