19 Reacties

24 dagen geleden

Staat het er niet op? Bij mijne was het tot 61 cm (geen dubatti). Maar hij vind het nog steeds niks in de maxi…altijd weer even een tijdje doorbijten

24 dagen geleden

Ik heb een dubatti en er staat op geschikt tussen 40 en 60 cm!

24 dagen geleden

Zet je hem naast je op de voorstoel? Dan kan hij je zien. Wel even de air bag uitzetten. Happy song van Imogen Heap opzetten. Gelijk stil

24 dagen geleden

Reactie op CarolineF1986

Zet je hem naast je op de voorstoel? Dan kan hij je zien. Wel even de air b ...
De ellende is dat het al thuis begint bij het ín de stoel zetten…

24 dagen geleden

De ellende is dat het al thuis begint bij het ín de stoel zetten…
Ik laat de stoel altijd in de auto staan. Scheelt wel tillen 😀

24 dagen geleden

Staat dat niet op het stoeltje of in de handleiding? Bij onze maxi cosi er al uit gehaald. Dat was tot 60 cm.

24 dagen geleden

Dat huilen in maxicosi heb ik heel erg gehad bij de oudste. Toen ze 4.5 maand was hebben wij haar in een andere autostoel gezet zodat ze naar voren kijkt (toen was dat nog niet met autostoelen die verkeerd om in auto zitten) . En de drama was meteen over onze auto stoel kan wel in een schuine lig stand waardoor e er net zo inzat als in maxicosi en hoofdsteun zat goed bij jaar hoofdje daarom durfde ik dat ook wel met 4.5 maand. Dus kan zijn dat je kindje of wat wil zien of gewoon verkeerd om rijden niet fijn vind.

24 dagen geleden

Ons zoontje is 12 weken en hebben hem er vorige week uitgehaald. Mag tot 60cm

24 dagen geleden

Hier stond ook op tot 60 cm. Met 8+5 weken 59cm ik geloof dat ik het er 1 of 1,5 week later uit heb gehaald.

24 dagen geleden

Hier er ookal uitgehaald omdat ze indd alles bij elkaar gilt in de auto helaas heeft het niet geholpen. Heel soms is ze wat rustiger bij een kort ritje.

24 dagen geleden

Hier met 5 weken er al uit gehaald. Ligt echt aan lengte en gewicht van je kind

24 dagen geleden

Reactie op Tamara___

Ik heb een dubatti en er staat op geschikt tussen 40 en 60 cm!
Herken jij ook bijles Dubatti auto stoel dat er wat speling op zit? Als ik bijv door gaten in de weg rij wordt mn kind half heen en weer geslingerd (overdreven haha) in die stoel. Maar ik kan de maxi Cosi wel wat naar links en rechts bewegen terwijl die in de base zit

24 dagen geleden

Herken jij ook bijles Dubatti auto stoel dat er wat speling op zit? Als ik ...
Jup herkenbaar! Schrok me rot de eerste keer. Gelijk uitgestapt om te kijken of ik het stoeltje misschien niet goed in de base had geklikt. Maar alles zat goed vast. Hoort er denk bij🙈

24 dagen geleden

Wij hebben grote kinderen. Nooit het zitje erin gehad. Ze werden er helemaal door geplet.

24 dagen geleden

Reactie op ROSAXX

Wij hebben grote kinderen. Nooit het zitje erin gehad. Ze werden er helemaa ...
Oh zie nu specifiek Dubatti. Wij hebben een van het merk Maxi Cosi 😊

21 dagen geleden

Volgensmij rond de 60cm 5/6 kg mag die er wel uit

21 dagen geleden

Ik heb ook het stoeltje van dubatti en mijn baby schreeuwt echt moord en brand erin. Nu had ik van mijn moeder een oude maxi cosi geleend die je met de gordel vastmaakt en hier huilde hij totaal niet in. Was zo’n opluchting tijdens rijden. Denk echt bij mijn baby dat het stoeltje gewoon echt niet lekker zat.

21 dagen geleden

Bij maxi cosi is het tot 60cm. Misschien voor de hand liggende tip, maar heb je een speeltje erin hangen? Mijn dochter vind de wagenspanner die nu aan de maxi cosi hangt geweldig dus het is nu dikke pret

21 dagen geleden

Ik ga hem er nu uit halen kleine is 60 cm en 5.6 kg