29 Reacties

7 dagen geleden

Na 6 weken 😭

7 dagen geleden

Helaas naar 4 weken ofzo alweer

7 dagen geleden

Nog steeds niet (13 weken)

7 dagen geleden

Wat snel. Ik ben nu 12 weken op weg en het is er nog niet en de vorige keer pas toen ik gestopt was na 9 maand. Het is dus echt heel verschillend als ik het zo lees.

7 dagen geleden

Na 4 weken.. Heb ik weer. Maar na twee keer blijft het nu uit door de minipil.

7 dagen geleden

Reactie op Wiso

Wat snel. Ik ben nu 12 weken op weg en het is er nog niet en de vorige keer ...
Het is inderdaad heel erg verschillend viel mij ook op. Ik hoopte zo dat het bij mij ook lang zou duren. Maar helaas

7 dagen geleden

8 weken na bevalling ben ik ongesteld geworden. Nu 6 weken weer verder, zie ik niets meer. De reden van de menstruatie was de verminderde melkproductie denk ik.

7 dagen geleden

Na de eerste bevalling heeft het een jaar geduurd. Nu 27/7 bevallen en nog niet ongesteld

7 dagen geleden

Kindje is 15 weken en nog niks tot nu toe. Mag van mij nog mooi even wegblijven!!

7 dagen geleden

Na 13 weken. Het heeft 5 dagen geduurd en merkte eigenlijk bijna niks. Voor de eerste keer pijnloos dus ik hoop dat dit zo blijft. Vorige keren was het na 6 weken al of ik was op opnieuw zwanger.

6 dagen geleden

Nog steeds niet en m’n dochter is nu 19 weken ☺️

6 dagen geleden

Niet. Vandaag 14 weken. Na de eerste na 10 maand nog niet ongesteld maar wel zwanger. Nu al sinds april '22 niet meer ongesteld geweest😅

6 dagen geleden

Nog steeds niet. De kleine meid is vandaag 16 weken. Mag nog wel even wegblijven 😅

6 dagen geleden

Reactie op Mandyr91

Na de eerste bevalling heeft het een jaar geduurd. Nu 27/7 bevallen en nog ...
Zonder borstvoeding te geven?

6 dagen geleden

Hier ook nog niet , met borstvoeding, bijna 14 weken.

6 dagen geleden

Reactie op max91

Zonder borstvoeding te geven?
Nee met, de vraag is ook met borstvoeding 🙈

6 dagen geleden

Bij de eerste na 11 maanden, ik hoop dat het dit keer ook weer zo lang duurt.

5 dagen geleden

Ik na 16 weken ook nog niet, volledig borstvoeding!

5 dagen geleden

Bij de eerste na 3,5 maand en nu lijkt het erop na 12 weken (na zetten spiraal).

5 dagen geleden

Nog niet, zoontje is nu bijna 13 weken en krijgt volledig bv. Bij vorige 2 ook pas weer ongesteld na stoppen met bv (na 6 en na 9 maand). Maar we nemen t risico niet 😉