29 Reacties

5 dagen geleden

Nog niet. Dochter is 15 weken

5 dagen geleden

Volledig borstvoeding en gewoon keurig na 10 weken ongeveer na de bevalling. En daarna gewoon weer volgens routine. Erg balen zoals je begrijpt. Het wegblijven ervan was een leuke bijkomstigheid van het voeden maar helaas. Dit was bij mijn vorige ook al zo trouwens.

5 dagen geleden

11 weken na de bevalling alweer. Ik merk ook dat het langer aanhoudt en veel meer bloedverlies dan ik gewend was van voor de zwangerschap. 😵‍💫

5 dagen geleden

6 weken na de bevalling.. helaas i mijn lichaam helemaal van slag en heb ik om de week 5 dagen bloedverlies.. de huisarts vertelde me dat dit nog wel tot 6maanden na de bevalling kan aanhouden..

5 dagen geleden

Met 5 weken en dat met borstvoeding…

5 dagen geleden

Vandaag 12 weken en nog niet ongesteld geweest. Bij de vorige pas na 9 maanden of zo, hopelijk nu weer 😅.

5 dagen geleden

Niet ongesteld geweest. De oudste 1 jaar gevoed en 1 jaar geen menstruatie. Heb tussendoor ook een inwendige echo gehad, cyclus ligt volledig stil. Merk ook dat ik echt geen afscheiding heb of niks.

5 dagen geleden

Nog steeds niet na 15 weken. Terwijl ik maar een paar x per dag kolf

4 dagen geleden

Reactie op Inge Gomez - Kooi

Vandaag 12 weken en nog niet ongesteld geweest. Bij de vorige pas na 9 maan ...
Nou dit is even een flinke tegenvaller, zojuist is de eerste menstruatie begonnen 😅🥲 12 weken dus