13 Reacties
4 maanden geleden
Nog niet over nagedacht, ik zou vooral lekker doen waar je zin in hebt die dag! Een uitgebreid 'spa' momentje klinkt sws goed.
Verder misschien gezellig ergens lunchen?
4 maanden geleden
Ik heb volgende week vrijdag de geplande ks staan. Heb besloten donderdag de laatste dingen aan kant te maken en lekker te relaxen, misschien even lekker in bad. Vrijdag al de kapper staan. Alles wat ik 'moest' doen nu zo ongeveer gedaan dus laatste week lekker beetje rommelen en rustig aan doen.
4 maanden geleden
Ah leuk topic! Ik denk inderdaad ook lekker ergens lunchen, misschien als het lukt nog een wandelingetje en wellicht zelfs een (voetreflex/acupunctuur) massage? En daarna lekker douchen, thuis een film en vroeg naar bed? Of als het regent een appeltaart bakken haha. Scheren down there lukt mij al niet meer dus laat daar de natuur maar z’n gang gaan 😂
4 maanden geleden
Ik moest 's ochtends om 09.00 uur in het ziekenhuis zijn, en ik heb de dag van tevoren lekker nog wat dingetjes gedaan. Gewassen, haarmaskertje, alles geschoren, gescrubt, lekker alles ingesmeerd.. Voor de laatste keer gedriedubbel checkt of echt álles in de vluchttassen zat, 's avonds met z'n allen bij m'n ouders gegeten.. En verder vooral gechillt, serie'tje gekeken..
4 maanden geleden
Ik moet me zondag om 14u melden in het ziekenhuis. Net een rot tijd met het slaapje van onze dochter... dus ik denk dat wij bij m'n schoonouders zitten op die ochtend 🙈😆 want daar gaat onze dochter vanaf zondag slapen.
Ik ben morgen en vrijdag nog even "alleen", voor voorlopig de laatste keer. Ik ga die dagen lekker gebruiken om ff te ontspannen en idd praktische laatste dingen te regelen/ te doen. Maar vooral genieten van het feit dat hij erbij aankomt 🥰
En morgen is ons jubileum van onze trouwdag. Dus ik denk dat we morgenavond nog even lekker samen gaan genieten. Hebben we nog niet echt gepland 😆
4 maanden geleden
De dag voor ik m’n ballonetje krijg, wil ik de laatste dingetjes in huis doen. Alles nog even netjes, vriendin komt ook langs die dag en zij weet niet dat ik de volgende dag naar t zkh moet maar bood wel aan om even te helpen in huis. Ben ik dus heel blij mee haha
Ik denk dat ik toch probeer om dan t meeste, ook qua verzorging, al de dag voor het ballonetje te doen.
Ik mag wel met het ballonetje naar huis maar wil die dag lekker opladen voor de inleiding de dag erna…
4 maanden geleden
Hier een keizersnede gepland, ik ga uit van melden in de ochtend. De dag ervoor is mijn man al thuis. Denk dat we misschien even ergens gaan lunchen nog? En verder de bedden verschonen (kom je lekker thuis in een school bedje) en de laatste opruim en schoonmaak dingetjes. En dan de kids wegbrengen en savonds uitgebreid douchen en verzorgen. Zoiets denk ik. Hopelijk voel ik me dan nog net zo relaxed als nu :)
4 maanden geleden
Net lekker gedouched, geschoren etc.. Huis opgeruimd.. moet me straks om 21:00u melden in de ziekenhuis (inleiding). Morgen ochtend om 08:00 wordt ik pas ingeleid. Moet in de zkh blijven met ballon omdat ik medisch ben
4 maanden geleden
Ik moet me as dinsdag de 16e tussen 19u en 20u melden voor de ballon en dan ook meteen blijven. Mijn vriend heeft een dag verlof genomen die dag zodat we nog samen kunnen gaan lunchen of eten ‘savonds, wat we doen zijn we nog niet over uit. Zien we eigenlijk als nog een lekker moment samen voor we in een wat hectischere tijd komen
Verder ook laatste dingen in huis opruimen/klaarmaken en vlak voor we gaan ga ik ook een uitgebreid me-time momentje nemen met nog scheren en douchen etc.
4 maanden geleden
Ik heb lekker uitgeslapen, uitgebreid gegeten en daarna idd douchen, scheren, haren wassen, nagels knippen. Tegen de tijd dat ik daarmee klaar was, kon ik nog even niksen voordat we naar het zkhs moesten voor t ballonnetje hahaha
3 maanden geleden
Ik mag me morgen avond melden voor het plaatsen van de ballon. Gisteren hebben we de grote boodschappen al gedaan, voorraadje houdbare producten ingeslagen zodat we daar de eerste week niet over na hoeven denken.
Ik heb vandaag nog een laatste grote schoonmaak in huis gedaan, laatste wasjes gedraaid, bed verschoond etc. Daarna lekker een uitgebreide spa/selfcare momentje met haarmasker, scrub, bodylotion, voetenbadje etc. Vanavond lekker op de bank een filmpje kijken met mijn man.
Morgen hoef ik verder niks meer te doen in principe dus ik ga lekker uitslapen, ontspannen en een lekkere gezonde maaltijd koken want ik wil mijn energie zo veel mogelijk sparen voor de dag of dagen erna 😬 spannend!
3 maanden geleden
Ik ben vanmorgen naar het ziekenhuis geweest voor het ballonnetje plaatsen. Ik heb hierna thuis nog even een klein rondje achoonmaak gedaan. Ik heb verder heel de dag zo min mogelijk gedaan en zo veel mogelijk uitgerust. Vanavond heerlijk lang gedoucht en nu lekker op tijd proberen te slapen 🤣 zoals de meeste al aangeven; zoveel mogelijk rust, de rest van de dagen heb je je energie nodig 🫢