894 Reacties

2 maanden geleden

Dag 2 van m鈥檔 verlof nu: vanochtend de badkamer gesopt, enveloppen en adres etiketten besteld voor de geboortekaartjes en wat dingetjes gehaald voor in de vluchtkoffer. Nu klaarmaken en zometeen nog een zomer borrel op m鈥檔 werk! 馃尀

2 maanden geleden

Een bleh dag hebben, naast wat wasjes draaien en de verloskundige.

2 maanden geleden

Zoontje naar de opvang gebracht, de hond 2x uitgelaten en verder helemaal niks 馃憣 Dinsdag is voor mij de dag dat ik echt helemaal niks hoef en dat is heerlijk!

2 maanden geleden

Met de fiets boys naar school gedaan sfss terug ophalen.. dan thuis gekomen pannenkoeken gemaakt, hete bliksem gemaakt (schotel puree appelmoes en gehakt) dan gestofzuigd gedweild doggy uitgelaten en ff gerust 馃榿

2 maanden geleden

Sinds donderdag met verlof, vanochtend naar de tandarts geweest, aardbeien in de tuin geplukt, daarna serie gekeken op de bank, wasjes gedraaid en was opgeruimd, weer even rusten op de bank en vanavond uit eten voor jubileum (2 jaar getrouwd)

2 maanden geleden

Poetsen poetsen poetsen 馃ぃ bijna 36 wkn, elke dag wat en dan is straks alles weer helemaal gedaan. Maar ook gerust en nu met de kindjes spelen馃槉

2 maanden geleden

Vanmorgen 4 uur gewerkt, nu verlof. Oudste opgehaald en pasfoto gemaakt, zometeen nog logopedie馃槄 morgenavond voor het laatst met z'n 3e op de foto馃グ en dan elke dag 1 Schoonmaak taak/kamer per dag en verder proberen zo min mogelijk hahah

2 maanden geleden

Lekker geshopt met een vriendin, daarna geluncht en nu thuis rusten en vanavond pizza eten met me oma.

2 maanden geleden

Reactie op DemiJJ

Vanmorgen 4 uur gewerkt, nu verlof. Oudste opgehaald en pasfoto gemaakt, zo ...
Haha dit probeer ik ook aan te houden inderdaad! 1 kamer per dag 馃ぃ

2 maanden geleden

Behalve picnic ontvangen, vk afspraak en wat spullen in het dorp halen heb ik vooral geslapen, serie gekeken en boek gelezen 馃檲

2 maanden geleden

Grey's Anatomy gekeken, een middagdutje gedaan, 1 mand was opgevouwen en naar de bouwmarkt geweest & een begin gemaakt aan het geboortebord (alvast een eerste laag gebeitst)

2 maanden geleden

Boodschappen gedaan, de laatste spulletjes gehaald, vluchtkoffer ingepakt, wasjes gedraaid en opgevouwen. Nu ff beentje hoog!

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Grey's Anatomy gekeken, een middagdutje gedaan, 1 mand was opgevouwen en na ...
Ook greys anatomy gekeken, Action geweest voor vaderdag knutselspullen voor de peuter, pakketje opgehaald bij de Bruna, 2 wasjes gedraaid met de nieuwe handdoeken van de AH 馃 (enorm gelukkig mee). Straks eten koken voordat het hele spul weer thuis komt.

2 maanden geleden

Beneden alles gepoetst samen met schoonzus en schoonmoeder en manlief heeft de box en de cosleeper ondertussen in elkaar gezet. Zusje mag komen馃┓ Nu lekker op de bank aan t gamen en straks dochterlief weer ophalen van de opvang 馃┓

2 maanden geleden

Dag 2: vanmorgen lekker stom tv gekeken, na de lunch een plaatcake gemaakt en een uurtje op bed gerust, vanavond hopelijk naar de zwangerschapsyoga!

2 maanden geleden

Dag 2: beetje gepoetst (probeer elke dag een beetje te doen), gekookt, op de bank gelegen en nu naar de kapper

2 maanden geleden

Naar de verloskundige geweest voor de liggingsecho, wasjes, strijken, kast inruimen en leuke setjes gemaakt en proefdrukken voor geboortekaartjes gemaakt En verder ook tussendoor uitgerust en serie gekeken

2 maanden geleden

Achter mijn peuter aangevangen馃槀

2 maanden geleden

In de ochtend naar de action geweest, 2 cadeaumanden samengesteld voor mijn jongens. Die krijgen ze als ze grote broer zijn geworden. Daarna lekker op de bank series kijken en in de middag nog 2 wasjes gedraaid. Oja en een kast opgeruimd. Zo nog koken en dan is het wel weer mooi geweest. Grappig, als je het zo opschrijft, best veel gedaan terwijl ik voor mijn gevoel niks doe sinds mijn verlof

2 maanden geleden

Wasje gedaan, gezocht naar weekendje weg opties (zonder succes) en geboorteplan gemaakt :-)