894 Reacties

4 maanden geleden

Lekker met een vriendin naar de bios geweest om 13:00 smiddags, heerlijk rustig! Daarna nog even een taartje gegeten met koffie. Merk dat ik minder kan doen nu ik 37 weken ben. Nog steeds wel de drang om veel op te ruimen en schoon te maken dus dat staat morgen weer op fe agenda :)

4 maanden geleden

Reactie op Donders93

Wat een leuk idee die cadeaumanden. Wat doe je hierin? Ik wil ook zoiets vo ...
Ik heb er knutselspullen, een geschreven kaartje, een leuke knuffel die staat voor de grote en kleine broer, waterballonnen en een mega grote lollies van chupa chup.

4 maanden geleden

Gisteren heb ik veel gepoetst, met mijn dreumes gewandeld, de strijk gedaan en mijn stiefdochter naar sport gebracht. In de avond een lijstje gemaakt van alle baby-dingen die ik nog moet doen voor ze komt. Vanmorgen een Elvie kolf van MP opgehaald en naar de apotheek geweest. Dalijk naar mijn tante die net is geopereerd. Hopelijk heeft vriendlief vandaag ook tijd om de klossen onder het bed te zetten :)

4 maanden geleden

Ik ben vanmorgen begonnen met de afwas. Daarna naar de kruidvat geweest (3 dozen billendoekjes in de aanbieding gehaald), toen naar de supermarkt voor boodschappen. Nu maar even die billendoekjes in de kast inruimen en vanmiddag lekker op de bank. Vanavond nog even naar schoonvader toe om daar de honden en vogels te verzorgen (en kijken of de beste man gegeten heeft). Is wel genoeg voor vandaag

4 maanden geleden

Gisteren uiteten geweest met collega’s!! Vandaag baby kleertjes wassen en strijken.😀 Ben echt blij met mijn verlof. Vind het echt heerlijk om nu volledig voor te bereiden op de komst van de kleine!🎀💕

4 maanden geleden

Reactie op Boomklevertje

Proef Frambozen cake gebakken. Wil de kraamvisite cake met slagroom en mui ...
Heb je een recept hiervan? 🤩 ik hou van frambozen en lijkt mij een leuk idee om iets anders dan beschuit met muisjes te doen

4 maanden geleden

Controle gehad, alles weer in orde. Dadelijk met collega's lunchen, zin in😊 en vanmiddag rusten😅 Morgen doen we weer wat in huis

4 maanden geleden

vanochtend om 7.30u peuter naar kdv gebracht, doorgereden naar het zkh voor suikertest. Bij thuiskomst de fiets genomen naar het centrum, boodschappen gedaan, mezelf getrakteerd op een broodje. Bij thuiskomst boodschappen afgezet en opnieuw de fiets gepakt naar de fietsenmaker. En net thuis. Zo, vanmiddag doe ik niks meer (behalve filmpje kijken op Netflix) :)

4 maanden geleden

M'n nagels laten doen, koffie gedronken met een vriendin, gewandeld met de hond en vanmiddag wil ik eigenlijk nog even de ramen wassen. Vanavond heb ik nog een zwangerschapsshoot gepland staan, maar het is even afhankelijk van het weer of deze door gaat 🥺

4 maanden geleden

Gisteren babykamer gesopt en alles kleding ingeruimd. Dat geeft rust dat het klaar is. Vandaag ramen gewassen, morgen verder met de rest van de ramen.

4 maanden geleden

Reactie op faith2023

Gisteren babykamer gesopt en alles kleding ingeruimd. Dat geeft rust dat he ...
Haha ik heb gister de ramen gewassen en vandaag alle oude kleertjes uitgezocht, gesorteerd en opgeruimd in opbergdozen. Heb nog wat nieuwe kleertjes besteld en als die binnen komen als nog wassen. Het beddengoed is al gewassen maar moet nog gestreken worden

4 maanden geleden

Wat doen jullie veel zeg! Ik heb na deze week verlof en bij mij op de planning staat: slapen! Haha

4 maanden geleden

Op de bank liggen.. ik ben echt knock out

4 maanden geleden

Wat doen jullie veel zeg! Ik heb na deze week verlof en bij mij op de plann ...
Heerlijk; geniet ervan!

4 maanden geleden

Reactie op pijlsje

Herkenbaar de eerste 5 dagen van mijn verlof. Gelukkig is mijn energie inmiddels weer behoorlijk hersteld 🙂

4 maanden geleden

Reactie op pijlsje

Ik merk ook wel dat sinds mijn verlof is ingegaan het lijkt alsof mijn energieniveau ook een flinke dip heeft gekregen. Hopelijk dat het met een weekje rustig is.

4 maanden geleden

Vanmorgen vrij weinig. Vanmiddag weer veel te. Del waardoor ik nu plat lig net hele harde buiken en behoorlijk wat buikpijn

4 maanden geleden

Vanmorgen eerst een klein boodschapje gedaan bij de supermarkt en kruitvat. Daarna thuis alles van boven naar beneden gestoft,gestofzuigd en gedweild, wc’s schoongemaakt. Daarna een haakwerkje afgemaakt waar ik gisteren aan begonnen was en gelijk iets nieuws gemaakt en afgemaakt 😅🙈 Geboortebord in elkaar gezet (hebben wij zelf gemaakt) straks als de baby geboren is alleen de naam er nog op plakken ivm wij niet weten wat het gaat worden 😊 Gekookt en net terug van 2uurtjes sporten 😅

4 maanden geleden

Pffff vanochtend even snel naar de winkel voor iets om te ontbijten waar ik zin in had. Toe. De woonkamer gepoetst en gedweild. SD kaarten videocamera en fototoestel leeg gemaakt, op de bank liggen, frietpan schoongemaakt en net frituurvet gehaald. Nu weer bijkomen op de bank zodat ik vnvd energie heb voor zwangerfit

4 maanden geleden

Vanmorgen 5km gewandeld met mijn vriend om taart te halen en wat kleine boodschappen. Daarna heerlijk samen lunchen. Nu genieten van taart met koffie om samen zijn verjaardag te vieren. Schoonouders hadden geen zin om te komen🤷‍♀️