894 Reacties
4 maanden geleden
Ik heb het geboortebord in de grondverf gezet, toen naar de Markt geweest, ravioli van de viskraam bij m'n zusje in de koelkast gezet. Nog 2 nieuwe tassen gescoord 馃コ
Daarna een begin gemaakt aan het bord, alvast grof uitgetekend waar alles moet komen zodat manlief weet hoe hij 'm met de decoupeerzaag moet uitzagen.. Een middagdutje gedaan, een mand was opgevouwen en opgeruimd, m'n nagels gelakt en nu ben ik heel ouderwets koopzegels van de supermarkt in de spaarboekjes aan het plakken. Ik doe niet aan digitaal sparen dus ik moet heel retro nog likken en plakken 馃ぃ
4 maanden geleden
Vanmorgen wat winkels bezocht in het centrum en de trap geverfd, dat stond al zoooo lang op mn lijstje. Heel blij met het resultaat.
Nu lekker uitrusten en Bridgerton kijken!
4 maanden geleden
Wasjes gedraaid en opgehangen, etiketten voor geboortekaartjes geschreven, ziekenhuistasje voor de baby ingepakt, instructies voor oma over de oudste op papier gezet, Kruidvat bestelling gedaan en verder boek gelezen, middagdutje gedaan en 2 afleveringen Bridgerton gekeken. Zometeen even wat kleine boodschappen halen en de oudste van de opvang halen. Drukke en productieve dag voor mijn doen 馃槄
4 maanden geleden
Vanmorgen mijn dochtertje naar de opvang gebracht, erna boodschappen gedaan, alvast wat geregeld voor vaderdag. Toen thuis eerst even alles opgeruimd. Lekker even op de bank met een theetje en een boek. Erna planten verpotten. En de was opgeruimd. De babykamer nog wat anders ingericht. Geluncht. Opgeruimd op zolder. Kleding op Vinted gezet. Nog wat kleine klusjes. Tussendoor nog even uitgerust en geslapen. Voedings BH bestd. Alvast gekookt. En nu weer even op de bank voordat ik mijn dochtertje weer ophaal en mijn vriend thuis komt :) Heerlijk zo. Afwisseling tussen uitrusten en productief bezig zijn werkt erg goed.
4 maanden geleden
Gisteren hebben we de co-sleeper van m'n zus opgehaald, inclusief beddengoed. Dat heb ik uitgewassen, samen met nog wat kleertjes die gisteren binnen kwamen. 馃槏
Straks even opvouwen en opruimen.
Mijn man is vandaag met de fiets naar het werk zodat hij straks wat kan drinken bij de VrijMiBo dus ik heb zijn auto vanochtend even door de wasstraat gedaan. Toen heb ik de Tripp Trapp + newbornset in elkaar gezet en nu ben ik online naamlabels aan het ontwerpen, voor in z'n kleren als hij straks naar de opvang gaat. En dan vind ik het eigenlijk wel weer even mooi geweest voor vandaag 馃き馃ぃ
4 maanden geleden
Vanmorgen m鈥檔 zoon naar school gebracht, en ik had om 10:30 een afspraak om een buikbeeldje te maken het resultaat is nu al super mooi 馃ぉ. Kwart over 2 m鈥檔 zoon weer ophalen van school. Daarna hem naar z鈥檔 vader brengen voor vakantie. En wij hebben vanavond controle vk.
4 maanden geleden
Vanmorgen druk bezig geweest met huishouden. Lades van de keuken schoongemaakt, beneden en boven gestofzuigd en heel de badkamer schoongemaakt.
Gisteren babykleertjes gewassen 馃グ
4 maanden geleden
Reactie op Evaa1991
Ik las dus toevallig dat de postzegels vanaf 1 juli weer duurder worden, du ...
Goeie tip, wist dit helemaal niet! Maar heb even bij PostNL gecheckt en deze blijven geldig gelukkig 馃檲 (misschien dan een tipje om ze nu alvast te halen). https://www.postnl.nl/klantenservice/tarieven-postzegels/geldigheid/postzegels/
4 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ik kom niet verder dan met m鈥檔 ogen dicht op de bank liggen 馃
Ik ook hoor 馃檭 ben zo jaloers als ik sommige zie hoeveel zij nog kunnen doen op een dag!
4 maanden geleden
Relaxen in bad nu t nog kan. Wat kleine dingen schoongemaakt, wee毛n weg staan puffen en geslapen.
Vanmiddag heb ik een teamuitje lekker om de hoek dus ga er even heen daar mee eten en dan weer lekker mijn bedje in.
Morgen daarintegen 馃ゲ
Plz sta me bij heel de dag sjouwen op de familiedag van de brandweer 馃槀
Denk dat ik maar een stretcher ga regelen dat ik daar ergens in een hoekje kan pitten 馃槀