894 Reacties

4 maanden geleden

Vaatwasser in en uitgeruimd en keuken beetje opgeruimd, even naar buiten naar wat winkeltjes, bloemen gehaald en eerste Vaderdag cadeautje gedaan 🥰 Ook nog even wat spullen neergezet in de babykamer.

4 maanden geleden

Ik ook hoor 🙃 ben zo jaloers als ik sommige zie hoeveel zij nog kunnen doe ...
Echt hè… ik heb mezelf dus uiteindelijk gemotiveerd om aan te kleden en een paar boodschapjes te doen. Ik ga nu weer verder met liggen 😅

4 maanden geleden

Ik doe ook niet veel hoor op een dag. De gedachte alleen al🙈. Gelukkig heb ik een hele lieve moeder die mij helpt met schoonmaken. Maar ik mag dan ook niks doen.

4 maanden geleden

1e verlofdagen vandaag 🥳 Geshopt bij de action met m'n moeder en dochter en nog wat gedronken toen we ze weer thuis afzetten. Na de lunch rustig aan gedaan 😅 filmpje en beentjes omhooggevallen (watveen ellende die bekkenpijn!.... aftellen!)

4 maanden geleden

Vandaag een masage gehad bij de fysio en lekker wezen schoon maken haha me schoonmaak woede speelde op nu nog maar een verjaardag en daarna lekker niksdoen 😁😁

4 maanden geleden

5 dagen per week is mijn peuter thuis.. 2 dagen per week lig ik k.o. op de bank of in bed.. 🤭💙

4 maanden geleden

Ik kan eigenlijk nog vrijwel alles, maar doe daardoor vaak juist teveel. Vandaag besloten eens een keer écht rustig aan te doen. Vanochtend wel wat nuttige dingen gedaan maar ik lig nu al sinds 12u op de bank. Hoe langer ik lig, hoe gaarder ik ervan word 🫣 Eigenlijk moet ik de hond uitlaten.. Maar misschien kan dat ook wel over een uurtje 🤭🥱

4 maanden geleden

Reactie op WeS187

Gisteren hebben we de co-sleeper van m'n zus opgehaald, inclusief beddengoe ...
Er is nog iemand blij met de Stokke 🤭

4 maanden geleden

Reactie op WeS187

Herkenbaar, hier wordt ook eerst alleen getest door de kat. Gelukkig heeft hij overal maar kort aandacht voor en dan blijft hij eruit 👍🏼

4 maanden geleden

Reactie op WeS187

Ach wat lief. Je kunt zelfs nog een kattenspeeltje aan de boog hangen, maar dan wil hij/zij er niet meer uit denk ik 😋

4 maanden geleden

Sinds gisteren verlof. Geeft me wel rust zeg. We moesten nog het een en ander aan meubels in elkaar zetten. Dit dus in de pauze van mijn vriend en na zijn werk gedaan. Verder een beetje rommelen en schoonmaken. Hebben een vervouwing gehad en heb nu eindelijk wat ruimte om wat orde te creëeren. Vandaag nieuwe gordijnen uitgekozen en besteld😁

4 maanden geleden

Vandaag was mijn eerste dag verlof. Geprobeerd uit te slapen wat niet is gelukt🤣 ik ben daarna voeding alvast gaan halen, heb 1 keuken kastje opgeruimd. Flessen uit de doos gehaald en in het kastje gezet. Ik ben naar de action geweest, snack gehaald bij de mac Donalds & daarna lijst gemaakt voor de week boodschappen die mijn vriend nu haalt & die heb ik weer opgeruimd. Nu lekker serie kijken op de slaapkamer. 🥰

4 maanden geleden

Vandaag een Zwangerschapsmassage gehad. Voor iedereen die in (de buurt van) Utrecht woont: gun jezelf een massage bij d’oriental massage. Het was geweldig! Verder deze week van alles gekookt voor in de vriezer en lekker rustig aan gedaan 😊.

4 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Echt hè… ik heb mezelf dus uiteindelijk gemotiveerd om aan te kleden en een ...
Is ook echt veel beter voor je in de aanloop op de bevalling 💘en die rust krijgen we voorlopig niet meer terug, dus extra reden om ervan te genieten 😊

4 maanden geleden

Naar de kapper geweest en met de kat naar de dierenarts. Boodschappen gedaan en gekookt. Verder heeft m’n dochter nu waterpokken dus ligt de focus vooral daarop dit weekend.

4 maanden geleden

Beetje gerommeld in huis, samen met m'n man even naar de bouwmarkt geweest, het geboortebord ingetekend zodat hij 'm kon zagen. En nu hebben we Lazy Saturday, voor de zoveelste keer opnieuw begonnen aan Prison Break, beetje weggesukkeld (want ik weet tóch al wat er komt 😂) en vanavond gaan we lekker samen onbeperkt tapas eten 🤤 Heb net al even de menukaart bekeken en er is genoeg wat ik mag hebben 😏

4 maanden geleden

Vanmorgen de box met mijn vriend opgezet en daarna eigenlijk niks gedaan. Afgelopen dagen veel stress/gedoe met schoonouders gehad. Ik heb besloten me volledig uit die kwestie te trekken, want krijg er stress van. Nu even voetbal kijken en straks nog koken.

4 maanden geleden

Vandaag naar prenatal geweest voor babyspullen. Had een cadeaubon gehad met mijn babyshower dus die is goed benut vandaag

4 maanden geleden

Hebben jullie ook die schoonmaak opruim drang? Alles in huis moet schoon netjes en opgeruimd zijn. En elke keer is het dan toch weer niet goed genoeg omdat ik dan weer iets zie

4 maanden geleden

Gewandeld met de hond, boodschappen, gekookt, ons zoontje in leven gehouden en een dutje. Meer zat er niet in vandaag 😅