13 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb dat ook letterlijk gedaan. Ik heb dinsdag geharst vrijdag avond ingeleid en zaterdag bevallen. Ik voelde me een verzorgde kale rat

4 maanden geleden

Ik kan ook ieder moment bevallen, en heb het zaterdag nog laten doen.

4 maanden geleden

Reactie op miamia2023

Ik heb dat ook letterlijk gedaan. Ik heb dinsdag geharst vrijdag avond inge ...
Hahahaha! Ik ga ook voor dat gevoel! Dank jullie wel!!

4 maanden geleden

Ik kan ook ieder moment bevallen, en heb het zaterdag nog laten doen.
Dank je wel! Nou dan ga ik ervoor 馃き

4 maanden geleden

Reactie op pln92

Dank je wel! Nou dan ga ik ervoor 馃き
Heerlijk! Neem wel 2 paracetamols in van te voren. Het is extreem gevoelig met die einde van de zwangerschap

4 maanden geleden

Ik ga dit ook doen. Niet eens zozeer voor tijdens de bevalling maar juist voor erna. Lijkt me vreeeeselijk om hechtingen of iets te hebben en dan van die jeukende stoppels erbij

4 maanden geleden

Volgens mijn verloskundige kan het gewoon. Ik vond het de laatste keer iets gevoeliger dan normaal (Brazilian) maar oksels en benen waren prima (zoals normaal).

4 maanden geleden

Ik ga ook nog met 38 weken :) succes!

4 maanden geleden

Ik heb afgelopen zaterdag gedaan met 37 weken vond het echt gevoeliger dan normaal daar beneden pfff

4 maanden geleden

Ben geweest dames! Haha! Was inderdaad erg erg gevoelig! Maar fijn dat het is gedaan, scheelt weer!!

4 maanden geleden

Ik heb ook een afspraak staan in week 38

4 maanden geleden

Ik heb nog nooit de beneden regio laten behandelen. Laat wel altijd mijn benen harsen. Dus die wil ik binnenkort nog even laten doen. Nu 35+3 en krijg wat zichtbaar korte been haartjes. Oksels vroeger laten laseren, dus hele trage haargroei dat kan ik af met 1 a 2x scheren in de week. Ik wil zo'n thuis laser kreng. Ook voor de bikinilijn

4 maanden geleden

Ik had juist een filmpje gezien dat ne juist miet moet scheren daar beneden vlak voor je gaat bevallen omdat je infecties kan oplopen en het niet fijn is voor jezelf Maar ik heb het nooit echt gedaan want dat boeit hun niet ahaha Mijn benen doe ik wel enzo