Nog een topic dames. Is het verstandig om circa een week a 5 dagen voor bevalling je te laten waxen daar beneden? Ik wil.graag volledig gefaxt worden. Op oude fora lees ik verschillende adviezen? Denk dat het geen kwaad kan? 馃槼
Ik ga dit ook doen. Niet eens zozeer voor tijdens de bevalling maar juist voor erna. Lijkt me vreeeeselijk om hechtingen of iets te hebben en dan van die jeukende stoppels erbij
Volgens mijn verloskundige kan het gewoon. Ik vond het de laatste keer iets gevoeliger dan normaal (Brazilian) maar oksels en benen waren prima (zoals normaal).
Ik heb nog nooit de beneden regio laten behandelen. Laat wel altijd mijn benen harsen. Dus die wil ik binnenkort nog even laten doen. Nu 35+3 en krijg wat zichtbaar korte been haartjes. Oksels vroeger laten laseren, dus hele trage haargroei dat kan ik af met 1 a 2x scheren in de week. Ik wil zo'n thuis laser kreng. Ook voor de bikinilijn
Ik had juist een filmpje gezien dat ne juist miet moet scheren daar beneden vlak voor je gaat bevallen omdat je infecties kan oplopen en het niet fijn is voor jezelf
Maar ik heb het nooit echt gedaan want dat boeit hun niet ahaha
Mijn benen doe ik wel enzo