27 Reacties
5 maanden geleden
Hi ik heb vanaf 32 weken ongeveer gelopen met 2-3 cm ontsluiting. Dus hoeft helaas niet altijd iets te zeggen. Wel vervelend zeg dat de weeën weer gestopt zijn… ik zou het zeker in de gaten houden, maar kan ook zo zijn dat je gewoon nog een aantal dagen zou moeten wachten.. ik ben uiteindelijk ook pas bevallen met 39+6
5 maanden geleden
Reactie op babymarch2022
Hi ik heb vanaf 32 weken ongeveer gelopen met 2-3 cm ontsluiting. Dus hoeft ...
Had je wel echt weeen gehad ook? Met 32 weken
5 maanden geleden
Reactie op savagex1998
Had je wel echt weeen gehad ook? Met 32 weken
Nee maar wel een verweekte baarmoedermond en continu pijn, alleen geen pijn die gelijk stond aan pijn van weeën.
5 maanden geleden
Hier nog een, ik ben 36.6 weken zwanger. Ik had gisteren erge weeën en 1cm ontsluiting plus bloedverlies. Alles is vandaag ineens weg alsof er niets gebeurd is.
5 maanden geleden
Reactie op miamia2023
Hier nog een, ik ben 36.6 weken zwanger. Ik had gisteren erge weeën en 1cm ...
Echt frustrerend hè. Heb ondertussen alleen aanhoudende menstruatie krampen maar niet die duidelijkheid zoals met weeën dat het als golf op komt zetten en gaat. Er is ook al lang niet meer getoucheerd dus weet niet wat er ondertussen is gebeurd
4 maanden geleden
Hoi, hier precies hetzelfde..
Vandaag 35+2. Gister om 14:00 kreeg ik opeens last van weeën. Elke 5/6 minuutjes kwam er een wee die ongeveer 1 minuut aanhield. Doorgestuurd naar ziekenhuis en had idd 2 cm ontsluiting. Echter sinds gister 18:00 weer nergens geen last van 🤷♀️ Ben sinds vanochtend wel aan de diarree en heb behoorlijk wat overgegeven, kan een teken zijn dat de bevalling begint, of niet natuurlijk 😅 Maar die onzekerheid is zo vervelend soms.
4 maanden geleden
Reactie op Mommytobe24x
Hoi, hier precies hetzelfde..
Vandaag 35+2. Gister om 14:00 kreeg ik opee ...
Hier al bijna 2 weken na de weeen rommelingen maar verder gebeurd er niks 🤪
4 maanden geleden
Reactie op rs2024
Hey hoe voel je je nu?
Steeds wat ziek nu bijna 2 weken verder maar geen vorderingen wel elke dag krampen maar niks zet door.
4 maanden geleden
Hier nu precies hetzelfde met 36+6. Sinds gisteren harde buiken die komen en gaan. Vanavond had ik ineens weeën die om de 3 min 1 min aanhielden. Ziekenhuis gebeld. Lig nu aan de ctg. Weeën zijn wel weggezakt.
4 maanden geleden
Hier nu precies hetzelfde met 36+6. Sinds gisteren harde buiken die komen e ...
Raar niet. Ik ben ondertussen alweer twee weken verder
4 maanden geleden
Reactie op savagex1998
Raar niet. Ik ben ondertussen alweer twee weken verder
Ze zagen wel weeën op de ctg en heb 1-2 cm ontsluiting. Moet nu blijven en over 2 uur gaan ze weer toucheren.
4 maanden geleden
Inmiddels zijn wij weer thuis. Weeën hebben niet veel meer gedaan
4 maanden geleden
Hoi allemaal!
Hier 36 weken zwanger van eerste kindje. Hoe voelen (oefen) weeen? Ik heb nu regelmatig harde buiken, en daarbij menstruatiekrampen onderin m’n buik en rug, maar zijn dit dan (oegen)weeen of horen deze klachten nog bij harde buiken😂
36 weken is vroeg voor een eerste, maar ik vind het lastig om te bepalen wat voor krampen dit zijn😅
4 maanden geleden
Reactie op Linnie2024
Hoi allemaal!
Hier 36 weken zwanger van eerste kindje. Hoe voelen (oefen) w ...
Jaa wat je beschrijft zijn oefenweeën! Het verschil zit hem in de intensiteit. Dus als ze hetzelfde blijven dan zijn het oefenweeën. Als ze pijnlijker worden, sneller achter elkaar etc dan zijn het geen oefenweeën meer😊
4 maanden geleden
Reactie op coco1109
Jaa wat je beschrijft zijn oefenweeën! Het verschil zit hem in de intensite ...
Top!! Bedankt voor je reactie!😃
4 maanden geleden
Inmiddels zijn wij weer thuis. Weeën hebben niet veel meer gedaan
Bij mij was hetzelfde verhaal.. ook niet verder gekomen dan 2cm en ondertussen 2 weken verder alweer. Kan gewoon heel apart
4 maanden geleden
Reactie op savagex1998
Bij mij was hetzelfde verhaal.. ook niet verder gekomen dan 2cm en ondertus ...
We wachten het rustig af. De kindjes moeten er toch een keer uit