194 Reacties

9 maanden geleden

Misschien heb je een latere eisprong of latere innesteling gehad. Hoeft niets negatief te zijn

9 maanden geleden

Reactie op S0239

Hey, wij hebben gister hetzelfde nieuws gehad. Kregen ook al folders mee ov ...
Ja precies dit!!

9 maanden geleden

Reactie op Kimb071091

Misschien heb je een latere eisprong of latere innesteling gehad. Hoeft nie ...
Eisprong niet want heb ovulatietesten gedaan. Innestelling kan. Ik hou me daar nu aan vast🤞🏻

9 maanden geleden

Reactie op MamaMama93

Ik heb gister ook de 1e echo gehad. Ik zou volgens eigen berekening 7+6 zij ...
Succes de komende dagen🙏🙏 ik merk dat het mij maar niet loslaat….. 🤞🏻🤞🏻 voor volgende week

9 maanden geleden

Ja ik had precies hetzelfde, had de ovulatietest ook en daardoor was ze helemaal zeker dat het niet goed gaat komen. Blijft lastig maarja we wachten maar gewoon af! Succes allemaal

9 maanden geleden

Hi, ik heb met 5,4 / 6,4 en 7,4 een echo gehad. Ik werd ook al snel ruim een week terug gezet. Bij de laatste echo zagen we wel een hartje maar grootte kwam overeen met 6 weken. Maar het was wel een mooie groei t.o.v. de vorige echo’s. Onze verloskundige feliciteerde ons en gaf aan dat het heel normaal was wanneer je een week wordt terug gezet. Latere ovulatie of latere innesteling. Gek wat verschillende verloskundige iets anders zeggen!

9 maanden geleden

Hi, Ik heb net mijn echo gehad bij mij denken ze zelfs 2 weken terug te zijn gezet… Eerst kon ze niks op de echo vinden was het vruchtzakje leeg uit eindelijk kwam het te voorschijn maar was het nog heel klein wat leek op 5 weken.. als ik terug reken op me eisprong kan dit wel kloppen, alleen toen ik belde zeiden ze dat ik toen al op 5 weken zou moeten zitten qua berekening van me laatste menstruatie. Volgende week vrijdag mag ik terug komen en hoop dan wel wat meer duidelijkheid te krijgen en toch een kloppend hartje te mogen zien..

9 maanden geleden

Reactie op Nita98

Hi, Ik heb net mijn echo gehad bij mij denken ze zelfs 2 weken terug te zi ...
Hier ongeveer dezelfde situatie!! Vandaag een onduidelijke echo gehad en ik zou eigenlijk bijna 7 weken zijn (volgens berekening laatste menstruatie), maar dat was niet terug te zien. Ik vermoed zelf pas 5,5... volgende week woensdag nieuwe echo. Vind het natuurlijk rot voor jou, maar wel fijn om te lezen dat er iemand is die ongeveer in dezelfde situatie zit.. hoop het beste voor je 🍀

9 maanden geleden

Ik had dit ook, maar bij de volgende echo liep ik wel weer op schema. Even afwachten dus en je niet al te druk maken ❤️. Ik hoop oprecht op het allerbeste voor je!

9 maanden geleden

Ik heb dit mijn vorige zwangerschap gehad. Ik ben toen 2 weken terug gezet en was heel bang dat het niet goed zou komen! Bij mij klopte het inderdaad dat ik minder ver was dan dat we hadden berekend en ik heb nu een heel gezond 2 jarig mannetje rond huppelen.

9 maanden geleden

Reactie op Iris Z

Ik had dit ook, maar bij de volgende echo liep ik wel weer op schema. Even ...
Dankjewel❤️❤️ het wachten is echt verschrikkelijk en niet druk maken lukt niet bepaald😔

9 maanden geleden

Reactie op Emma7632

Hier ongeveer dezelfde situatie!! Vandaag een onduidelijke echo gehad en ik ...
Ah inderdaad! Zelfde voor mij dat ik niet enige ben.. hoop ook beste voor jou! ❤️

9 maanden geleden

Van de echografiste begreep ik wel dat een eitje soms 1 a 2 weken tegen de baarmoederwand in een soort slaapstand gaat voordat het gaat innestelen. Dat is een reden dat mensen soms teruggezet wordt. Hopelijk is dat bij jou ook zo!

9 maanden geleden

Reactie op Luftyu

Van de echografiste begreep ik wel dat een eitje soms 1 a 2 weken tegen de ...
Dat hoop ik ook 🙏🙏. Elk steekje is nu paniek en elke keer wc is aandachtig kijken naar het papiertje…. Na een miskraam in juni ben ik doodsbang dat dit op hetzelfde uitdraait… Maar🙏🙏🙏🙏🙏 het kan dus ook anders. We houden hoop❤️

9 maanden geleden

Hier hetzelfde… zou vandaag 7+5 moeten zijn (dat is heel zeker vanwege opwekking eisprong en inseminatie) maar embryo is veel te klein (nog geen 5 mm). Vruchtzak is wel heel groot en het hartje klopt. Ze wilde er weinig over zeggen. Het is nu wachten op bericht van de verloskundige. Ik heb er een hard hoofd in 😔

9 maanden geleden

Ik heb net gehoord dat dit een miskraam gaat worden. Vruchtje is veel te klein voor de termijn en dat komt ook niet meer goed 💔

9 maanden geleden

Ik heb net gehoord dat dit een miskraam gaat worden. Vruchtje is veel te kl ...
Heel veel sterkte!! 😘

9 maanden geleden

Ik heb net gehoord dat dit een miskraam gaat worden. Vruchtje is veel te kl ...
Heel veel sterkte ❤️

9 maanden geleden

Ik heb van de verloskundige begrepen dat bij een vaginale echo de grootte van de embryo minder nauwkeurig te meten is dan bij een echo via de buik. Vaak weet je dus pas bij de tweede echo (mits via de buik) een stuk nauwkeuriger hoe groot de embryo daadwerkelijk is.

9 maanden geleden

Reactie op lizzerd23

Ik heb van de verloskundige begrepen dat bij een vaginale echo de grootte v ...
Heel interessant!! Bij mij was het inderdaad vaginaal. Waar ik wel van schrik is hoeveel dames hetzelfde meemaken. Het laat maar eens meer zien dat zwanger worden en alles wat goed gaat echt geen gegeven is😔