194 Reacties

9 maanden geleden

Wat een verdrietige berichten hier! 😪 Ik had maandag eerste echo. Ik dacht toen (op basis van laatste menstruatie) 7+6 te zijn, maar volgens verloskundige slechts 6+5 (ze meette 9,4 mm). Kloppend hartje en alles was goed zei ze. Ze feliciteerde ons en we hebben niets van twijfel gehoord van haar. Ze gaf aan dat mensen vaker een paar dagen minder ver zijn, en dat kindjes zich ook vaak verstoppen en daardoor niet goed te meten zijn. 18 december volgende echo. 🙏 Hoop op gezonde baby’s voor ons allemaal! 😘

9 maanden geleden

Hier hetzelfde! Vorige week vrijdag eerste echo en dacht zelf al 7+2 weken te zijn. Maar verloskundige meette een kleine 6 weken. Meer dan een week verschil. Ze gaf 50% kans mee opdat het niet goed zou zijn. Morgen een nieuwe echo dus super spannend! Ik heb eerder met 11 weken een missed abortion gehad en daarna een gezonde zoon gekregen.

9 maanden geleden

Reactie op MallieAtB

Hier hetzelfde! Vorige week vrijdag eerste echo en dacht zelf al 7+2 weken ...
Spannend!! Laat je weten hoe het gegaan is? Ik mag maandag avond opnieuw

9 maanden geleden

Hier ongeveer hetzelfde.. Ik heb gisteren mijn eerste echo gehad. Ik dacht zelf al 8 weken te zijn, maar ben terug gezet naar 6+4. Ik had bij de zwangerschap van mijn zoontje precies hetzelfde. Dus ik ga ervan uit dat het niks ergs is.

9 maanden geleden

Wat een hoop mensen met deze ervaring.. Wij hebben gisteren de eerste echo gehad met 7+2 dachten we. Ik ging er wel vanuit iets teruggezet te worden. Bij mijn eerste kindje ook 4 dagen teruggezet. Maar nu 5 weken naar schatting van de verloskundige. Er was alleen een dooierzak te zien. We moeten rekening houden met beide opties. Donderdag 7 dec mag ik terugkomen. Heel erg spannend dit! Ik duim voor iedereen hier! Hopelijk snel meer duidelijkheid.🍀

9 maanden geleden

Vind het zo gek om te lezen allemaal! Wij hadden een echo met, wij dachten, 6+5 maar de echoscopiste zei dat het meer op 6 weken leek maar wek een kloppend hartje te zien. Nu ik dit allemaal lees zou ik me ook zorgen moeten maken.

9 maanden geleden

Reactie op Ellaflora

Vind het zo gek om te lezen allemaal! Wij hadden een echo met, wij dachten, ...
Zij weten natuurlijk wel wat ze zien. Als zij er vertrouwen in heeft zou ik proberen dat ook te hebben! Zekerheid heb je nooit maar laat je niet gek maken in deze toch al spannende tijden!

9 maanden geleden

Reactie op Es2014

Zij weten natuurlijk wel wat ze zien. Als zij er vertrouwen in heeft zou ik ...
Het vervelende was dat ze ook een beetje vaag erover was. Ze zei wel gefeliciteerd maar ze zei ook ‘het moet de volgende keer wel echt gegroeid zijn’ (ja logisch toch?) dus daardoor heb ik er geen fijn gevoel aan overgehouden. In deze fase is een week marge ook redelijk normaal dat het zo afwijkt, maar toch onzekerheid. Ik ga volgende week een extra echo laten maken, gewoon voor m’n eigen gevoel 😂

9 maanden geleden

Hoe is het met jullie dames? Nog een paar dagen en dan weten we meer…🤞🏻

9 maanden geleden

Ik ben zelf ook 5 dagen teruggezet. Het is dat ik wist dat mijn eisprong 4 dagen te laat was. Dus dan voelt dat natuurlijk ook anders

9 maanden geleden

Reactie op Eknein92

Hoe is het met jullie dames? Nog een paar dagen en dan weten we meer…🤞🏻
Ik ben op van de zenuwen, vind het echt heel lastig.. zou het liefst even daarbinnen willen kijken. hoe gaat het met jou?

9 maanden geleden

Reactie op MamaMama93

Ik ben op van de zenuwen, vind het echt heel lastig.. zou het liefst even d ...
Precies hetzelfde! Merk dat ik het heel lastig vindt, de onzekerheid is verschrikkelijk en elke keer op de wc is angst voor het zien van wat roods… Ik mag maandagavond… nog een paar dagen…

9 maanden geleden

Reactie op Eknein92

Precies hetzelfde! Merk dat ik het heel lastig vindt, de onzekerheid is ver ...
Ja ik heb precies hetzelfde. Gelukkig hier een druk weekend, hoop dat de dagen voorbij vliegen. Ja elke dag is er 1 te lang😞.. veel succes maandag. Ik duim voor je🙏🏼 ik mag dinsdagmiddag..

9 maanden geleden

ja hier ook de week duurt lang. Ergens heb ik de hoop maar wat laten gaan en probeer het maar een plekje te geven, geeft wat meer rust. Mag maandagochtend terug dus ben benieuwd, spannend allemaal!

9 maanden geleden

Reactie op S0239

ja hier ook de week duurt lang. Ergens heb ik de hoop maar wat laten gaan e ...
Ja ik denk soms ook kan maar beter van het slechtste uitgaan. Maar zolang ik geen bloed verlies heb ik ergens ook nog een kleine hoop. Het is echt een rollercoaster. Ik probeer er ook zo min mogelijk aan te denken maar dat lukt gewoon niet😞 succes maandag🙏🏼🙏🏼

9 maanden geleden

Ik heb gisteren mijn eerste echo gehad. Ik dacht 8+2 te zijn en ben terug gezet naar 7+3. Verder was alles in de juiste verhouding en het hartje klopte stevig door! Garantie geven dat het goed gaat kon ze natuurlijk niet. En ineens ben ik zo onzeker en onrustig. Eind december pas een nieuwe echo.

9 maanden geleden

Reactie op Guusje2

Ik heb gisteren mijn eerste echo gehad. Ik dacht 8+2 te zijn en ben terug g ...
nee joh, dan zit het wel goed. Ik heb een heel ander bericht gehad. Was en te klein en het hartje was traag. Zelfs meteen flyers over een miskraam meegekregen. Als ze positief zijn is dat met reden! lekker genieten

9 maanden geleden

Reactie op MamaMama93

Ja ik denk soms ook kan maar beter van het slechtste uitgaan. Maar zolang i ...
ja herkenbaar hoor. Heb ik zelf ook wel zolang het nog niet weg is is er kleine hoop. Wel heb ik nog maar weinig symptomen en jullie?

9 maanden geleden

Precies hetzelfde meegemaakt. Ik dacht ook ruim 7 weken te zijn volgens laatste menstruatiedag maar ik wist ergens wel dat m’n eisprong iets later was. Met de eerste echo dus van 7+3 teruggezet naar 6+1. Alles zag er verder goed uit en ook een kloppend hartje. Moet alleen volgende week woensdag terugkomen om de groei te bekijken maar ze was juist erg positief over alles!

9 maanden geleden

Reactie op S0239

ja herkenbaar hoor. Heb ik zelf ook wel zolang het nog niet weg is is er kl ...
Mijn borsten waren heel gevoelig en dat lijkt minder te worden. Ben wel een stuk misselijker deze week. Maar dat kan ook de spanning zijn🫣