12 Reacties

3 maanden geleden

Mij werd er gezegd dat als hij niet elke dag poept, ik contact met de verloskundige moest opnemen

3 maanden geleden

Geef je borstvoeding? Zo ja kan dit ook 1x per week

3 maanden geleden

Ik geef 2 flesjes afgekolfd van 90cc en de rest kunstvoeding

3 maanden geleden

Mijn kraamzorg zei dat bij borstvoeding een baby prima een paar dagen niet kan poepen (en dat dat ok is), bij kunstvoeding moeten ze wel elke dag poepen begreep ik.

3 maanden geleden

Mijn baby krijgt flesvoeding en poept ook 1x per 2 dagen

3 maanden geleden

Mijne heeft al 5 dagen ontzettend veel last van buikkrampen, veel huilen en krijsen. Hij heeft 5 dagen niet gepoept.. krijgt 2 a 3 flessen kunstvoeding en rest probeer ik borstvoeding te geven.. ik ben radeloos wat moet ik doenM huisarts zegt kom pas met koorts en na 10 dagen terug.

3 maanden geleden

Reactie op pln92

Mijne heeft al 5 dagen ontzettend veel last van buikkrampen, veel huilen en ...
En als je cjg belt

3 maanden geleden

De kinderarts in Suriname 🇸🇷 gaf aan dat het normaalnis dat babies 1 keer in de 14 dagen kunnen prepend. Mijn zoon poepte tussen 1 keer in de 5 tot 8 dagen. Nu is dat 2 keer in de week. Hij is nu 6 weken.

3 maanden geleden

Reactie op pln92

Heb je je kindje al in bad gedaan? Wil soms helpen. Andere optie is het buikje van je kind masseren rond de navel met de klok mee (richting is belangrijk anders wordt je kindje mogelijk misselijk!). Voetzolen van je baby masseren kan ook helpen. En fiets bewegingen maken met de beentjes. Ik hoop voor je kindje dat het snel weer op gang komt

3 maanden geleden

Reactie op pln92

Keertje temperatuur meten kan de darm prikkelen en ‘richting geven’ waar hij naar toe moet persen.

3 maanden geleden

Reactie op pln92

Misschien dat je een afspraak kan maken bij de osteopaat. Deze kan bij darmkrampjes de darmpjes los masseren, waardoor ze weer gaan poepen. Gisteren ben ik ook geweest met mijn zoontje vanwege darmkrampjes en voorkeurshouding. Zag direct resultaat

3 maanden geleden

Consultatiebureau gaf bij ons aan dat voor flesvoeding 1x per 4 dagen acceptabel is en bij bv zelfs 1x per 2 weken!