44 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op kinderwens1995
Wij gebruiken Dr Brown met gewoon de Newborn maat speen
Wij ook. Speen nummer 1 gaat hier net iets te snel. Nu gebruiken we al drie weken de newborn speen, gaat heel goed
3 maanden geleden
Ik vind dr brown en mam flessen beste hier met kleintje.. geef zo nu en dan ook de borst en totaal geen verwarring bij haar dus dat is fijn.. de mam speentjes ook erg fijn als ik haar toetje zie zo 😂
3 maanden geleden
Wij hebben Avent en zijn na 2 dagen overgestapt op speentje nr 2. Speen nr 1 moest hij idd te veel moeite voor doen, waardoor hij al halverwege in slaap viel. Speen nr. 2 gaat nu een stuk beter!
3 maanden geleden
Ik vind dr brown en mam flessen beste hier met kleintje.. geef zo nu en dan ...
Wij gebruiken ook de fopspeen van mam. Super fijne speentjes en hij gaat er goed tekeer op soms 😂
3 maanden geleden
Reactie op Mamavan2jongensx
Wij ook. Speen nummer 1 gaat hier net iets te snel. Nu gebruiken we al drie ...
Ja vind ze top alleen jammer dat ik ze niet in de winkel kan vinden alleen online.. amazon wel goede deals overigens
3 maanden geleden
Ja vind ze top alleen jammer dat ik ze niet in de winkel kan vinden alleen ...
Wij hebben ze gewoon bij de etos gekocht!
3 maanden geleden
Reactie op Mamavan2jongensx
Wij hebben ze gewoon bij de etos gekocht!
Oh meen je? Wist ik niet
3 maanden geleden
Reactie op Kells1986
Deze!
Ojaa deze vind ik niet zo fijn die had ik bij m'n zoontje. Sijpelde zo langs z'n mond. Toen hij ging drinken met brede speen flessen ging het beter. Ik heb nu die van Hegen maar vind dat haar boven lip niet mooi er omheen krult. Maar heb net als jij een hele set al er van inclusief spenen 😭
3 maanden geleden
Reactie op Tammi
'Mam' flessen.
Werkte goed bij onze dochter en nu ook bij onze zoon.
Lijkt dat ventiel aan de onderkant op die van difrax? Of is deze makkelijker
3 maanden geleden
Wij hebben bij de eerste Hegen gebruikt. Beviel toen meteen goed. Speen paste goed en hij heeft heel weinig krampjes gehad. Daarom nooit meer een andere fles geprobeerd. Nu bij de tweede weer voor Hegen gekozen. En ook nu bevalt deze fles heel goed. 😊
Ik vind de uitbreiding naar bakjes ook echt ideaal. We gebruiken de (grotere) flessen nog steeds als bakjes om fruit mee te nemen.
3 maanden geleden
Reactie op Wallflower
Ojaa deze vind ik niet zo fijn die had ik bij m'n zoontje. Sijpelde zo lang ...
Ik heb wel die flessen maar dan met de Difrax speen precies om wat jij zegt. Hij pakt de speen niet mooi.
En ja zonde dan eindelijk om een andere fles te kopen. Wij hadden bij de eerste ook een starters box Difrax flessen aangeschaft. Toen 6 weekjes gebruikt.Nu bij de 2e maar 3 dagen gebruikt en toen gelijk 2 grote dr brown flessen gehaald. De kraamzorg zij voor die paar weekjes ga je echt geen kleintjes meer kopen hoor. 😂 Een kleine hoeveelheid voeding kan ook in een grote fles.
3 maanden geleden
Ik weet niet wat anti collic fles is, maar medela calma is heel snel
3 maanden geleden
Reactie op coco1109
Ik heb de Difrax x Lovi fles “mammafeel” is net een borst! Ik geef wel bors ...
Deze is echt super! Ik ben nu ook over als ik gekolfde melk aanbied.
Enige nadeel vind ik dat ze geen glazen flessen hebben.
Maar hier pakt Yinthe de Difrax ook goed.
Ik neem aan dat bij de Difrax je wel de kleinste speen op hebt zitten en alle onderdelen er goed in hebt zitten?
Want heb je dat nippeltje aan de onderkant niet goed in die dop zitten dan lopen ze zo leeg. En ook moet je die flessen horizontaal houden met voeden en niet "rechtop" anders dan werkt hun systeem niet 😝
Ik wil echt niks anders dan Difrax en de Difrax X Lovi
3 maanden geleden
Ik kreeg van kraamzorg, lactatiekundige en ziekenhuis advies om de dr brown anticolic smalle hals te gebruiken, ik had kleine maat al in huis (gratis gekregen ooit) dus wij zijn direct met die fles begonnen en gaat super goed. Ik gaf eerst kunst en borst (gekolft) toen had onze baby helemaal geen last van de darmen maar geeft nu een paar dagen alleen kunst en nu heeft ze helaas wel wat krampjes, ik geef nu van die druppels tegen krampjes er bij en nu gaat het super goed 🙏🏼 onze dochter is nu bijna 2 werken oud en drinkt gemiddelde 80-100ml per voeding in een halfuurtje op, gezien het succes heb ik nu de volledige set gehaald haha 🤣.