16 Reacties

3 maanden geleden

Kruidvat. Bij mijn eerste ook en prima tevreden. De basis van alle voeding moet gelijk zijn. Je kan er dus vanuit gaan dat het niet uit zou moeten maken welk merk je neemt. De basis is gelijk voor je kind

3 maanden geleden

Gaf bij de eerste borstvoeding en af en toe fles en hadden toen van ah huismerk en ging keurig. Deze keer ging borstvoeding niet zo soepel dus volledig overgestapt maar nu van kruidvat, voor zover ik weet is het allemaal hetzelfde alleen is nutrilon wat prijzig😅 Tot nu toe doe ie het goed op die van de kruidvat

3 maanden geleden

Proef maar eens zelf. Op aandringen kraamzorg eerst zelf geprobeerd Etos en Nutrilon. De Etos is echt heel, maar dan ook heel zoet ! Niet te zien aan de ingrediënten. Nutrilon standaard een neutrale smaak : zoals borstvoeding?

3 maanden geleden

Nan evolia, speciaal als opvolging op moedermelk

3 maanden geleden

Kruidvat eigen merk. Bij de eerste nutrilon gebruikt. Maar als je naar de aflevering kijkt van keuringsdienst van waarde dan komt alle voeding op hetzelfde neer. Tot nu toe goede ervaring met de Kruidvat eigen merk. En scheelt een hoop tegenover nutrilon.

3 maanden geleden

Geen ervaring met combi borstvoeding en kunstvoeding, maar wij zijn begonnen met hero voeding omdat ze deze bij de opvang ook gebruiken, en wij dus de voeding van de opvang kregen. Iets om mee te nemen in je overweging!

3 maanden geleden

Kruidvat eigen merk. Bij de eerste ook gebruikt. De eisen waar de voeding aan moet voldoen zijn zo streng dat ze weinig van elkaar afwijken.

3 maanden geleden

Kruidvat eigen merk, bij andere 2 kids gebruikt na bv, dit ga ik straks weer gebruiken als ik klaar ben met bv...

3 maanden geleden

Ik gebruikte etos. Kruidvat raadde m'n kraamzorg af, dit omdat kindjes hier soms niet goed op groeien. P.s. mocht je toch nog tips voor bv willen hebben. Op Facebook js een groep: borstvoedingsforum. Daar zitten ook lactatiekundigen in en mensen met super veel tips om ook productie omhoog te krijgen. Niet dat dat moet, maar even een tip mocht dat je wens zijn.

3 maanden geleden

Ik geef geen bv. Vanaf geboorte de nutrilon duo gebruikt. Heel tevreden over goede groei plas en poep luiers. En geen krampjes. Ik had de kleine flesjes die ze in het zh ook hebben. Nu de normale nutrilon en die bevalt ook heel goed.

3 maanden geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Ik geef geen bv. Vanaf geboorte de nutrilon duo gebruikt. Heel tevreden ove ...
Die nutrilon duo is vergelijkbaar met bv. En ook lichter verteerbaar.

3 maanden geleden

Bij de eerste kruidvat gebruikt op zich niet ontevreden over geweest, maar achteraf veel krampjes en reflux (mogelijk ook niet dar het vd voeding kwam hoor!) Maar nu voor hero gekozen (pas 2 weken oud) dus nog weinig over te zeggen haha

3 maanden geleden

Vanaf geboorte AH eigen merk en moet zeggen dat wij erg tevreden zijn. Weinig krampjes en geen reflux..

3 maanden geleden

Hipp biologische geitenmelk. We eten zelf ons vlees en zuivel bio dus wou dit ook graag voor haar. En geitenmelk omdat dit naar mijn mening meer op moedermelk lijkt dan koemelk. Weet dat dit nog niet volledig bewezen is, maar ik werk op een voedingsmiddel laboratorium en mijn collega wetenschappers die hier mee werken hadden wel echt wat positieve punten.

3 maanden geleden

Wij AH eigen merk, en ook erg tevreden. Weinig tot geen krampjes en geen refleux.

3 maanden geleden

Nanny care geitenmelk