19 Reacties
19 uur geleden
Ik gebruik de baby dry pants voor de nachten sinds kort, hier nu al een tijdje niet meer doorgelekt gelukkig 🤞🏻
17 uur geleden
Evt luier achterste voren aandoen kan nog werken of Luier broekje over de Luier (deden we bij mijn dochter maar dat was een wiebelkont en was toen al ouder)
Baby dry kun je ook nog proberen zoals meerdere aangegeven
16 uur geleden
Bij mijn zoontje zorgde ik er altijd voor dat de pamper zoveel mogelijk naar voren zat in de nacht (dus het losse flapje zeg maar) en dan vooral geen strakke romper aan maar evt een maatje groter. Dit werkte heel goed!
11 uur geleden
Wij hebben de Duitse dm luiers, wel 1 maat groter dan overdag
De kruidvat werkt hier voor de nacht ook dikke prima ook 1 maat groter dan overdag. Nu poept ze alleen iedere keer dus moeten we sowieso iedere keer de luier vervangen en alles dik insmeren 😅
9 uur geleden
Wasbaar overbroekje voor een wasbare luiers over de pamper in de nacht. Werkt fantastisch. Ik gebruik het ook als we een lange autorit hebben.
9 uur geleden
Pampers Premium Protection.
Geen lekkages.
Hier maat 3 bij een mooi mannetje van 15 weken oud, 69cm/7745gram.
(Ja meneer is behoorlijk lang en zwaar voor z'n leeftijd, maar wel goed in verhouding)
Andere luiers dan Pampers, gebruiken we niet meer. Want die lekken regelmatig. Of rode uitslag bij de kleine... Nee dank u. En die van etos, absolute afrader!