19 Reacties

één dag geleden

Ik gebruik de baby dry pants voor de nachten sinds kort, hier nu al een tijdje niet meer doorgelekt gelukkig 🤞🏻

één dag geleden

Ik lees even mee! Onze zoon van 13 weken lekt ook steeds door met premium protection.. verschrikkelijk steeds. Had jij baby dry al geprobeerd?

één dag geleden

Reactie op Tessie123

Ik lees even mee! Onze zoon van 13 weken lekt ook steeds door met premium p ...
Nee heb ik nog niet geprobeerd! Jij wel?

één dag geleden

Reactie op ashlyn1998

Ik gebruik de baby dry pants voor de nachten sinds kort, hier nu al een tij ...
Ook van pampers?

één dag geleden

Ik gebruik ook baby dry van pamper werkt top

één dag geleden

Hier nu ook al paar nachten aan het doorlekken. Denk vanavond misschien maatje groter al proberen voor de nachten. Bij de vorige gebruikte ik ook wel eens de baby dry volgens mij maar die heeft bijna nooit doorgelekt

één dag geleden

Wij hebben ook Premium Protection, maar we geven hem 's nachts 1 maatje groter aan. Overdag draagt hij maat 3 en voor de nacht trekken we hem maat 4 aan. Dat werkt hier perfect. 👌🏼

één dag geleden

Wij gebruiken wasbare luiers. Tip tegen doorlekken in wegwerpluiers is een wasbaar overbroekje er overheen doen in de nacht!

één dag geleden

Wasbare luiers! 🙌🏻

21 uur geleden

Baby dry pampers

21 uur geleden

Evt luier achterste voren aandoen kan nog werken of Luier broekje over de Luier (deden we bij mijn dochter maar dat was een wiebelkont en was toen al ouder) Baby dry kun je ook nog proberen zoals meerdere aangegeven

20 uur geleden

Rascal and friends gebruiken wij voor de nacht!

20 uur geleden

Bij mijn zoontje zorgde ik er altijd voor dat de pamper zoveel mogelijk naar voren zat in de nacht (dus het losse flapje zeg maar) en dan vooral geen strakke romper aan maar evt een maatje groter. Dit werkte heel goed!

15 uur geleden

Wij hebben de Duitse dm luiers, wel 1 maat groter dan overdag De kruidvat werkt hier voor de nacht ook dikke prima ook 1 maat groter dan overdag. Nu poept ze alleen iedere keer dus moeten we sowieso iedere keer de luier vervangen en alles dik insmeren 😅

13 uur geleden

Wasbaar overbroekje voor een wasbare luiers over de pamper in de nacht. Werkt fantastisch. Ik gebruik het ook als we een lange autorit hebben.

13 uur geleden

Pampers Premium Protection. Geen lekkages. Hier maat 3 bij een mooi mannetje van 15 weken oud, 69cm/7745gram. (Ja meneer is behoorlijk lang en zwaar voor z'n leeftijd, maar wel goed in verhouding) Andere luiers dan Pampers, gebruiken we niet meer. Want die lekken regelmatig. Of rode uitslag bij de kleine... Nee dank u. En die van etos, absolute afrader!

13 uur geleden

Reactie op Loisss

Ook van pampers?
Ja van pampers idd 😁

12 uur geleden

Wij gebruiken Pampers babydry en die houden het tot nu toe goed droog, bij mijn eerste zoon gebruikte ik een 2de luier er overheen van 1 of 2 maten groter.

10 uur geleden

Pampers night pants echt dikke tip