20 Reacties

één maand geleden

Ik had eerst ook van de kruidvat, begon toen ook te lekken. Gebruik nu van pampers.

één maand geleden

Ik heb die van de kruidvat. Als ze bij mij gingen lekken dan was hij toe aan een ander maatje. Nu ben ik een maatje groter gegaan en nu niks meer aan de hand 😊

één maand geleden

Ik heb ook Kruidvat, maar nergens last van met de vernieuwde versie. De oude versie lekte nog wel eens door, maar deze niet meer. Ben er tevreden over.

één maand geleden

Maatje groter? Of Etos proberen die zijn wat breder naar mijn ervaring

één maand geleden

Van de Kruidvat. Geen last van lekken. Alleen toen de maar te klein was toen overgegaan op een maat groter en nu nergens meer last van

één maand geleden

Hier ook eerst de regulier van Kruidvat, poepluiers lekten ook steeds door… maatje groter helpt niet. Ik heb nu de pure lijn van Kruidvat, dat gaat tot nu toe goed!

één maand geleden

Hier gingen die van Kruidvat echt vreselijk stinken, rook het echt door haar kleertjes heen. Gebruik nu AH extra droog en zacht, heeeele fijne luiers. De doekjes van die lijn trouwens ook ☺️

één maand geleden

Kruidvat zowel nieuw als oud is goed bij ons

één maand geleden

Ik gebruik kruidvat maat 3 en vind de nieuwe wel wat “minder” maar heb nu etos gekocht en ga die even testen

één maand geleden

Iemand de luiers van Lidl wel eens geprobeerd?

één maand geleden

Wij hebben overdag de woezel en pip van de etos. Voor de nacht gaan wij nu pampers gebruiken, want die houden iets meer😅 net weer hele lading besteld, want zat korting op

één maand geleden

Pampers nadat we na jaren problemen kregen met kruidvat 🤷🏼‍♀️

één maand geleden

Pampers! Nooit ergens last van gehad bij mn dochter. Nu weer pampers voor de kleine vent

één maand geleden

Ik ben momenteel in de test kruidvat nieuwe variant en de etos en moet zeggen dat de etos fijner is omdat die nog de fijne flap zijkantjes heeft die lijkt toch minder snel te lekken

één maand geleden

Reactie op SandraTroy

Iemand de luiers van Lidl wel eens geprobeerd?
Ja:) wel in Duitsland maar ik neem aan dat die hetzelfde zijn. Van het merk Lupilu. Ik vind ze erg fijn en vooral lekker rekbaar en zacht. We hebben ze ook snachts aan. Heb er al veel geprobeerd en vind ze, naast Pampers Harmony, het beste. Een vriendin van mij vindt ze niet fijn en heeft het idee dat ze niet veel houden. Erg verschillend dus. Gewoon een klein pak proberen?😊

één maand geleden

Mocht je in de buurt van de grens wonen, DM huismerk zijn in onze ervaring heel fijn en relatief goedkoop :)

één maand geleden

Bij mijn dochter altijd naar tevredenheid Kruidvat gebruikt. Bij mijn zoon nu een tijdje Pampers gebruikt ivm betere pasvorm. Nu na een pak Etos (ook prima) weer over naar Kruidvat. Het hangt hier dus samen met zijn postuur. Mocht je bij Picnic bestellen, dan zou je daar ook de Hallo Welt (Duitse) luiers kunnen proberen. Die hebben wij ook een tijdje gehad en gebruiken daarvan nu de luierbroekjes van voor 's nachts voor onze dochter. Voelen wel wat goedkoop aan, maar ook hierbij geen lekkage gehad. Het is toch ook persoonlijk en dus denk ik ook afhankelijk van het postuur van je kindje. Kwestie van proberen.

één maand geleden

Eerst alleen maar pampers ivm vele poepluiers maar nu overdag Kruidvat. Ben er niet heel tevreden over, eigenlijk. Snel vol en bol en plaslucht.

één maand geleden

Ik bestel huggies luiers als ze in de aanbieding zijn via bol of amazon. Rascal + friends van kruidvat ook erg fijn

één maand geleden

pampers snaxhts en etos overdag. die van jumbo tijdens vakantie gehad en nam ook goed op. kruitvat 1e maand gehad door luiertaart vond ik matig opnemen dus gestopt zodra ze opwaren.