6 Reacties

2 maanden geleden

Nu een goedkope van de HEMA in een klein maatje en vanaf dat ie past de Puckababy 4 seizoenen. Geen goedkope slaapzak, maar wij vinden deze heel fijn en altijd eentje in huis voor de temperatuur en onze oudste is hierna overgegaan op een dekbed.

2 maanden geleden

Reactie op ROSAXX

Nu een goedkope van de HEMA in een klein maatje en vanaf dat ie past de Puc ...
Thnx! Lees idd veel over puckababy, de 4 seizoenen.

2 maanden geleden

Meyco heeft slaapzakjes van 60cm

2 maanden geleden

Ik heb nu een van meyco 0,3 tog

2 maanden geleden

Ik heb gekozen voor 2 goedkopere, t.o.v. 1 dure (zoals Puckababy), zodat ik altijd een schone heb. Als hij de ene aan heeft, gaat de andere het wasmachine/droger in en andersom. Ik heb er eentje van Mamaloes en 1 van Meyco, allebei voor 0-3 maanden. Daarnaast heeft hij nog een Swaddelini (tot 6 kg.) Voor de periode dat ze erin kunnen vond ik het de prijs van een Puckababy niet waard, zeker niet omdat ik minimaal 2 slaapzakken wilde. Straks (vanaf 6 maanden) gaan wij ook voor de Puckababy, omdat hij daar dan een stuk langer mee kan doen. Maar ook dan zorg ik voor een reserve (goedkopere, bijvoorbeeld van Hema)

2 maanden geleden

Hoi, Op dit moment heb ik ook een mouwloze slaapzak van de Hema in maat 50/56 (0,5 TOG). Hierna koop ik er denk ik eentje van Jollein (70 cm) en vanaf 6 maanden ga ik ook Puckababy gebruiken. Tip: Vinted even in de gaten houden voor de Puckababy slaapzak! Ik heb hem daar zelf nieuw gekocht met prijskaartje er nog aan. Scheelt behoorlijk met de nieuwprijs! 😊