49 Reacties

3 maanden geleden

Hoor veel over de MAM spenen! En anders de lovi spenen proberen? Hier ook nog succes gehad met de avent newborn zo een ronde

3 maanden geleden

Wij hebben in het ziekenhuis de "mijn nami" speen gekregen van de neonatologie afdeling die vind onze meid helemaal fantastisch, avent soothie lijkt er ook op die pakt ze ook wel maar de mijn nami is de winnaar hier in huis.

3 maanden geleden

De mam speen was de enige die geaccepteerd werd hier. Precies diezelfde kon ik nergens vinden dus ik heb de Philips avent ultra soft gehaald want die leek er op. Deze is helemaal favoriet nu! De speen is een stuk kleiner, wat volgens mij veel fijner is voor pasgeboren baby’s. Veel andere spenen zijn echt groot

3 maanden geleden

Reactie op coco1109

Hoor veel over de MAM spenen! En anders de lovi spenen proberen? Hier ook n ...
Wij hebben succes gehad met difrax, die accepteerde ze de eerste dag al, nu over op mam speen, nam ze ook direct aan, Soms kokhalst ze hem bij ons ook uit, meestal wil ze hem dan niet, en valt ze daarna in slaap

3 maanden geleden

Reactie op coco1109

Hoor veel over de MAM spenen! En anders de lovi spenen proberen? Hier ook n ...
Wij hebben de mam speen vind ze echt heel fijn. Nu nog de mam start en straks over op de mam perfect.

3 maanden geleden

Mijn dochter wil enkel de mijn nami speen

3 maanden geleden

Even de speen vasthouden in de mond, totdat er goed gezogen wordt. Dat helpt meestal al. Anders is het honger

3 maanden geleden

Bibs

3 maanden geleden

Misschien de difrax, die zijn wat kleiner. De mijne wilde die niet en wil alleen de bibs spenen.

3 maanden geleden

Hier mam speen liefhebber

3 maanden geleden

Reactie op CarolineF1986

Even de speen vasthouden in de mond, totdat er goed gezogen wordt. Dat help ...
Nee dit is het zeker niet..

3 maanden geleden

Wij hebben de Philips avent ultra soft, de eerste die we probeerde en was gelijk raak! Wij moeten hem soms nog wel eens vast houden totdat hij hem pakt!

3 maanden geleden

De Hevea speen. Bij alle drie kindjes werd alleen die geaccepteerd bij zuigbehoefte.

3 maanden geleden

Mijn zoontje pakt alleen de difrax newborn speentje. Dat zijn echt mini speentjes, maar voor hem is het top. Hier ook van alles al geprobeerd, en ik wilde eigenlijk geen difrax gaan gebruiken want onze dochter kreeg er uitslag van... maar ons zoontje doet het er erg goed op 🙂

3 maanden geleden

Reactie op AngRoos

Mijn zoontje pakt alleen de difrax newborn speentje. Dat zijn echt mini spe ...
Deze speen was bij ons ook gelijk raak.

3 maanden geleden

Reactie op Epione

Wij hebben in het ziekenhuis de "mijn nami" speen gekregen van de neonatolo ...
Jup, hier ook!

3 maanden geleden

Reactie op AngRoos

Mijn zoontje pakt alleen de difrax newborn speentje. Dat zijn echt mini spe ...
Deze hebben wij ook!

3 maanden geleden

De kraamzorg raadde de MAM aan en van de Difrax weet ik dat veel baby's die wel pakken. Wij zijn uiteindelijk toch weer op de Bibs uitgekomen.

3 maanden geleden

Difrax is een heel klein speentje misschien helpt het ?

3 maanden geleden

Reactie op Naomii

Wij hebben de Philips avent ultra soft, de eerste die we probeerde en was g ...
Deze gebruiken wij ook op aanraden van schoonmoeder die op neonatologie afdeling in ziekenhuis werkt. Deze gebruiken ze daar ook