7 Reacties

één maand geleden

Oh en hij is 8,5 week 🥰

één maand geleden

Begin ochtend (tussen 5-6) hang ik meestal ook een kwartier boven zijn bedje met de twijfel; ben je aan het dromen? Moet ik je eruit halen voor de fles? Uiteindelijk haal ik hem altijd uit bed voor zijn fles ( in de nacht ) omdat ik het idee zielig vind dat hij bijv wel echt honger heeft en ik hem laat liggen. Maar ook dan blijven z’n ogen dicht. Pas als hij op de verschoonmat ligt gaan zijn ogen open

één maand geleden

Begin ochtend (tussen 5-6) hang ik meestal ook een kwartier boven zijn bedj ...
Dit heb ik dus laatst gedaan en toen viel ze halverwege de voeding in slaap.😂 Wij hebben in de ochtenduren ook een enorme actieve slaper. Een keer sliep ze zelfs met ogen open. Maar ik laat haar nu liggen tot ze zichzelf meldt of tot ik merk dat ze echt wakker is. Merk wel dat ze dan wat rustiger is wanneer ze wakker is.

één maand geleden

Haha ja wat bizar!! Het is dan ook alleen einde nacht (dus ik verwacht dat dat dan een teken van honger is) de rest van de nacht doet hij dat niet. Ik sta er nu ook al een kwartier naar te kijken. Ogen open ogen dicht armen de lucht in armen ontspannen huilen lachen hahaha. Maar hij valt wel continue weer “weg/in slaap”. Dus het lijkt wel echt een actieve slaapt? Maar wel echt MEGA actief dan. Voel me nu vet schuldig want heb hem dan regelmatig in die actieve slaap uit bed gevist 🫠

één maand geleden

Dit heeft mijn zoontje ook en ik vind het heel verwarrend. Ik heb hem ook al een paar keer opgepakt, terwijl hij dus nog lag te slapen 😬 Maar je gaat het steeds beter herkennen

één maand geleden

Jep, herkenbaar! Hier wacht ik ook tot ze “echt” wakker is/zichzelf meldt, dit duurt soms nog makkelijk 15-30 minuten en zelf slapen zit er dan niet meer in 😋

één maand geleden

Zelfde hier! Eerste helft van de nacht gaat goed. Maar na de fles rond 02.30-03.30 uur wordt ze vaak rond 05.00-06.00 uur onrustig: veel geluid en beweging, maar steeds haar ogen dicht 🤷🏻‍♀️ Ik kijk het dan even aan en pak haar pas op als ze haar ogen goed open heeft en wakker is.