23 Reacties
3 maanden geleden
Wij hebben de kidsmill! Echt ideaal, in combinatie met de eetstoel. Prijzig maar je hebt er heel erg lang wat aan.
3 maanden geleden
Wij hebben de stokke step wipstoel in combinatie met de stokke step kinderstoel. Dus als je nog geen kinderstoel hebt is dit wellicht een idee. Stoeltje kan op de grond als wipstoel en op de kinderstoel zodat je baby bij je aan tafel kan zitten.
3 maanden geleden
Ik heb de Nuna Leaf. Beter dan de meeste stoeltjes denk ik maar ik heb spijt dat ik de babybjorn niet heb genomen, die lijkt me zo fijn, makkelijker verplaatsen in huis en denk dat een baby er ook langer in wil blijven. Mijn zoontje raakte al snel verveeld in de Nuna Leaf
3 maanden geleden
https://www.babypark.nl/qute-q-bouncer-wipstoel-jeans.html?color=589&gad_source=1&gbraid=0AAAAADqk4c8BDG5GmksP_3YezjbfhA27R&gclid=EAIaIQobChMIsIvA2YL3hwMVOTgGAB1KKymKEAQYASABEgIlrvD_BwE
Wij hebben deze!
Lijkt veel op de babyjorn alleen een wat goedkopere variant! Is wel wat stugger met wippen maar ons sprak deze prijs wat meer aan
2 maanden geleden
Reactie op Anne692
Dank voor het delen! Super fijn dat je dat zegt. Nuna leaf gaat wel veel la ...
Ja ik hoorde ook dat peutertjes nog in de Nuna gaan zitten, hier nooit helaas...
Nee die ergobaby ken ik niet!
De Nuna Leaf is niet verkeerd hoor. Fijn dat je alle bekleding kan wassen. Het lijkt me zelf ook echt chill zo'n hangmat.
Maar mijn zoontje was er denk ik te druk/bewegelijk voor. Hij wilde ook nooit in de box.
2 maanden geleden
Reactie op kinderwens1995
Baby Björn via Vinted voor een prikkie :)
Oohh ik vind ze dan nog steeds duur 🫣
2 maanden geleden
Oohh ik vind ze dan nog steeds duur 🫣
Ik weet niet wat je duur vindt maar wij hebben hem voor €30 :-) heb het een tijdje goed in de gaten gehouden
2 maanden geleden
Nuna leaf hebben wij ook... (voor boven) en beneden een elektrische (mamaroo)
2 maanden geleden
Wij hebben de babybjorn van vrienden overgenomen en topding! Vanochtend zat hij er lekker in te wippen in de badkamer toen ik aan het douchen was, zelfs mijn haar kunnen wassen haha ;). Tweedehands is de prijs beter en je kan een nieuwe hoes erom kopen als dat fijner voelt!
2 maanden geleden
Wij hebben deze van chicco en hij bevalt heel goed! Mijn zoontje van bijna vier weken zit er graag in en kan er ook lekker in slaap vallen