28 Reacties
18 dagen geleden
Hier ook allemaal wol of wolzijde snachts. Zelfs mijn man doet mee 😉 niet sexy maar wel heerlijk warm op onze koude zolder.
Katoen óver wol houdt de warmte beter vast dan alleen alles van wol.
Wolzijde is Dunner dan merinowol. Persoonlijk vindt ik merinowol te warm voor mezelf. Baby draagt wel veel merinowol onderlaagje (romper en broekje) en blijft heerlijk warm.
18 dagen geleden
Ik lees mee! Laatst een romper bij dilling gekocht en super mooie stof. Alleen gelijk een spuitluier erin.. Hoe wassen jullie je wollen kleding? Op de 30 graden handwas krijg ik de vlek er niet uit!
Bij ons in huis is het koud dus zou er wel meer van willen
18 dagen geleden
Hier ook heerlijk warm slapen in merinowollen romper, merinowollen broekje erover en dan een slaapzak tog3
18 dagen geleden
Ja hier altijd een wollen romper met slapen! Sindsdien word hij niet meer wakker van de kou. 😊
17 dagen geleden
Reactie op veeriekie
Het is dun maar echt heerlijk warm! Onze dochter draagt bijna alleenmaar me ...
Welk merk zou je aanraden?
17 dagen geleden
Ja heel fijn! Ik vind qua merken Joha heel goed voor merinowol en wolzijde, en als tweede Dilling. Joha gaat echt mega lang mee ook qua maten. Heb wolzijden romper maat 50 die zo goed meerekt dat mn dochtertje er net pas uitgegroeid is. Dus lijkt duur, maar voor hoe lang ze dit dragen valt het mee. Spuitluiers zelfde dag nog met stuk ossengalzeep behandelen dan gaat het er eigenlijk altijd uit.
17 dagen geleden
Reactie op Anoniem1996557
Ik lees mee! Laatst een romper bij dilling gekocht en super mooie stof. All ...
Tip voor een spuitluier: een wasbaar overbroekje! Nooit meer de hele rug vies.
17 dagen geleden
En als ze er een gewoon rompertje onder heeft heeft het dan nog het zelfde effect of kan ik dan beter voor een wollen romper kiezen
17 dagen geleden
Reactie op veeriekie
Het is dun maar echt heerlijk warm! Onze dochter draagt bijna alleenmaar me ...
Ik zie bij byhappyme van alles met korting? Heb jjj ervaring daarmee?
https://byhappyme.com/nl/237-wolkleding
16 dagen geleden
Ik lees even mee want die van mij is soms ook niet warm te krijgen ‘s nachts. Draagt lange mouwen romper, pyjama, 3 tig slaapzak, wollen deken, fleecedeken en omslagdoek erover en het is 19 graden in de kamer en nog soms een lage temperatuur ‘s nachts.
Dus ga denk ik ook maar eens wol proberen