28 Reacties

17 dagen geleden

Reactie op melis-19

Hier ook fan van wol. Afgelopen week een wollen topper voor op zijn matrasj ...
Hier dan niet wollen kledingstukken en slaapzak op aan?

16 dagen geleden

Hier ook een wol fan. Ik heb alles van wol voor de baby. Wollen matrasbeschermer

16 dagen geleden

Reactie op AnneAnne88

Hier ook een wol fan. Ik heb alles van wol voor de baby. Wollen matrasbesch ...
Op enter gedrukt 😅 Wollen romper, wollen broekje en wollen shirtje (alles Dilling, is lekker dik) En dan slaapt hij in een Merino Wollen slaapzak van Reiff (tof 3,5). En als het echt koud is dan leg ik nog 1 a 2 wollen dekentjes over hem heen. Hij heeft het nooit te koud. Wasadvies van Dilling bij spuitluiers: Niet laten weken. Eerst uitspoelen, dan handwas met wolwasmiddel (heb je zo gedaan). Vocht eruit knijpen (niet draaien). Dan met een blok ossengalzeep de vlek behandelen (vloeibaar zit iets in wat niet goed zou zijn voor de wol). Na inwerken uitspoelen en aan de lucht laten drogen.

16 dagen geleden

Ik heb een reiff wollen slaapzak via Vinted gekocht, zag er nog heel goed uit en meer dan de helft van de prijs ging eraf. Je moet de kortingen goed in de gaten houden. Soms heeft Dilling hele goede kortingen (check ook hun sale pagina). Toevallig vandaag gratis verzending tot middernacht, scheelt ook weer.

15 dagen geleden

Reactie op AnneAnne88

Ik heb een reiff wollen slaapzak via Vinted gekocht, zag er nog heel goed u ...
Thanks voor de tips! Ze hebben nu bij dilling 20% op sommige kleuren zie ik net. Valt het op maat? Ik twijfel om zn huidige maat te bestellen of een maat groter (tenzij het al ruim valt dus)

15 dagen geleden

Reactie op Naomi.89

Thanks voor de tips! Ze hebben nu bij dilling 20% op sommige kleuren zie ik ...
Het valt op maat! Super fijne kleding.

14 dagen geleden

Reactie op Naomi.89

Het valt op maat en soms zelfs iets ruim. Bij mijn doen beide kinderen er lang mee!

14 dagen geleden

Reactie op Naomi.89

Ik heb een maatje groter gepakt (van Dilling) en dan sla ik de mouwtjes en broekspijpjes om. Wol rekt heel makkelijk mee maar rekt niet uit.