16 Reacties

4 maanden geleden

Yes same here .. Donderdag wordt ik ingeleid en ben ook echt bang en vindt t enorm spannend .. Ik moet alleen wel in ‘t ziekenhuis blijven omdat ik medisch ben dus ben zo benieuwd hoelang alles gaat duren..

4 maanden geleden

Ik zondag al! Niet teveel over nadenken en over je heen laten komen. Nog even en je hebt je kindje in je handen:). En tot die tijd nog even genieten van de tijd dat je kindje in je buik zit.

4 maanden geleden

Ik lees een beetje mee. Ik zou de ballon eigenlijk ook komende week moeten krijgen met 38w maar heb door omstandigheden kunnen schuiven naar 16-7. Maar zelf sinds ik het weet wel enorme zenuwen en beetje paniek🙈 dus kan de tips die je krijgt ook wel gebruiken haha

4 maanden geleden

Ik ben ook maandag aan de beurt! Maar dan vroeg in de ochtend. Volgens mij is die ballon niet zo spannend maar inleiden de dag erop vind ik wel heel spannend.. ik ben inmiddels heel goed geworden in liggen, slapen en op mn telefoon zitten. De uren vliegen voorbij😅

4 maanden geleden

Vooral nog ff doen waar je zin in hebt en wat kan 🩷 Nu is de tijd er nog voor haha Al werkt t weer niet mee 🐳 Komt helemaal goed! Lekker genieten nog even en voor je t weet heb je je kleintje in je armen

4 maanden geleden

Ik zou zeggen geniet er juist van dat je een idee hebt van wanneer het gaat starten, je hebt iets om naartoe te leven en naar uit te kijken. Ik ben er jaloers op want ik word juist heel zenuwachtig van het afwachten en geen idee hebben of het nog een dag of nog drie weken zal duren 😩

4 maanden geleden

Reactie op AnoniemLwd

Ik zou zeggen geniet er juist van dat je een idee hebt van wanneer het gaat ...
En natuurlijk alvast heel veel succes 😍

4 maanden geleden

Reactie op AnoniemLwd

En natuurlijk alvast heel veel succes 😍
Dankjewel!!

4 maanden geleden

Ik krijg morgen avond een ballon met 38 weken. En daarna pethedine om de nacht rustig door te komen. Door teveel vruchtwater en een super sterk kind ben ik helemaal bont en blauw. Ik kijk echt uit naar morgenavond! Wel heel spannend, maar afwachten lijkt me erger. Heb nu alles kunnen plannen, schoon huis, hondjes naar me schoonouders, ect. Heel veel succes allemaal!

4 maanden geleden

Bij mij is vanmorgen een ballon geplaatst en vanmiddag uitgevallen. Ik heb lichte weeën om de 6 minuten….. ik ben benieuwd

4 maanden geleden

Reactie op FleurS33

Bij mij is vanmorgen een ballon geplaatst en vanmiddag uitgevallen. Ik heb ...
Oh spannend zeg! Succes🍀

4 maanden geleden

Reactie op FleurS33

Bij mij is vanmorgen een ballon geplaatst en vanmiddag uitgevallen. Ik heb ...
Succes 🍀🍀

4 maanden geleden

Rond 20:00 al 4cm ontsluiting. Nu weeën, even kijken hoe het zich voortzet 🥰

4 maanden geleden

Reactie op FleurS33

Rond 20:00 al 4cm ontsluiting. Nu weeën, even kijken hoe het zich voortzet ...
Hoe gaat het nu?

4 maanden geleden

Reactie op chrissie97

Hoe gaat het nu?
Onze kleine meid is om 18:17 geboren…🥰! De 5 en 6 cm kwam maar langzaam, uiteindelijk ruggenprik en extra weeopwekkers, ze is rond 18:00 geboren ❤️

4 maanden geleden

Reactie op FleurS33

Onze kleine meid is om 18:17 geboren…🥰! De 5 en 6 cm kwam maar langzaam, u ...
Oh wat fijn!! Gefeliciteerd en geniet ervan🩷