16 Reacties
4 maanden geleden
Yes same here .. Donderdag wordt ik ingeleid en ben ook echt bang en vindt t enorm spannend .. Ik moet alleen wel in ‘t ziekenhuis blijven omdat ik medisch ben dus ben zo benieuwd hoelang alles gaat duren..
4 maanden geleden
Ik zondag al! Niet teveel over nadenken en over je heen laten komen. Nog even en je hebt je kindje in je handen:). En tot die tijd nog even genieten van de tijd dat je kindje in je buik zit.
4 maanden geleden
Vooral nog ff doen waar je zin in hebt en wat kan 🩷
Nu is de tijd er nog voor haha
Al werkt t weer niet mee 🐳
Komt helemaal goed! Lekker genieten nog even en voor je t weet heb je je kleintje in je armen
4 maanden geleden
Ik zou zeggen geniet er juist van dat je een idee hebt van wanneer het gaat starten, je hebt iets om naartoe te leven en naar uit te kijken. Ik ben er jaloers op want ik word juist heel zenuwachtig van het afwachten en geen idee hebben of het nog een dag of nog drie weken zal duren 😩
4 maanden geleden
Reactie op AnoniemLwd
Ik zou zeggen geniet er juist van dat je een idee hebt van wanneer het gaat ...
En natuurlijk alvast heel veel succes 😍
4 maanden geleden
Reactie op AnoniemLwd
En natuurlijk alvast heel veel succes 😍
Dankjewel!!
4 maanden geleden
Ik krijg morgen avond een ballon met 38 weken. En daarna pethedine om de nacht rustig door te komen. Door teveel vruchtwater en een super sterk kind ben ik helemaal bont en blauw. Ik kijk echt uit naar morgenavond! Wel heel spannend, maar afwachten lijkt me erger. Heb nu alles kunnen plannen, schoon huis, hondjes naar me schoonouders, ect. Heel veel succes allemaal!
4 maanden geleden
Reactie op FleurS33
Bij mij is vanmorgen een ballon geplaatst en vanmiddag uitgevallen. Ik heb ...
Oh spannend zeg! Succes🍀
4 maanden geleden
Reactie op FleurS33
Rond 20:00 al 4cm ontsluiting. Nu weeën, even kijken hoe het zich voortzet ...
Hoe gaat het nu?
4 maanden geleden
Reactie op FleurS33
Onze kleine meid is om 18:17 geboren…🥰! De 5 en 6 cm kwam maar langzaam, u ...
Oh wat fijn!! Gefeliciteerd en geniet ervan🩷