14 Reacties

4 maanden geleden

Ik herken het niet van een bevalling, denk dan toch dat je ziek bent helaas

4 maanden geleden

Ik had dit wel 1 dag voor mijn bevalling! Geen idee of het daardoor kwam natuurlijk🙈 38.2 temp en misselijk

4 maanden geleden

Herken het bij mijn 2 eerdere bevallingen niet. Ook nog nooit gehoord dat iemand zich zo ziek voelde voor de tijd. Geen idee?! Beterschap iig

4 maanden geleden

Ik had het gisteren toevallig. Echt bijna heel de dag geslapen. Vannacht ook goed geslapen en voel me nu gelukkig weer fit. Ik denk dat de baby gisteren al m’n energie nodig had.

4 maanden geleden

Ik ken dit zeker! Ben bij de vorige zwangerschap 2 weken echt ziek geweest. Nu weer😒

4 maanden geleden

Ik had het gisteravond ook steeds koud en warm en vannacht diarree en zoo misselijk, ik kreeg daarbij ook flinke weeën maar helaas is alles weer gestopt 😓 Herken dat ziek voelen ook van mijn andere 2 bevallingen.

4 maanden geleden

Beterschap 💐💐

4 maanden geleden

Ik ben gisteren bevallen en voelde me kiplekker, zou nooit gedacht hebben aan het begin vd dag dat ik ‘s avonds een baby in men handen zou hebben

4 maanden geleden

Griep en corona heerst behoorlijk momenteel

4 maanden geleden

Reactie op Kimb071091

Ik ben gisteren bevallen en voelde me kiplekker, zou nooit gedacht hebben a ...
Ah bijzonder he! Gefeliciteerd

4 maanden geleden

Reactie op annesv92

Ah bijzonder he! Gefeliciteerd
Heel erg bedankt 🤩

4 maanden geleden

misschien gekke suggestie. maar test je voor de grap eens op covid. dit heerst helaas weer flink in bepaalde delen van Nederland. daarnaast ook buikgriep. sterkte iig

4 maanden geleden

Ik heb dit afgelopen dagen ook gehad. Lijk nu wat op te knappen gelukkig. Ik ben er zelf van overtuigd dat mijn lichaam niet start met bevallen als ik me zo voel (dit wordt het derde kindje), al heb ik wel getwijfeld afgelopen dagen bij al die krampen 🫣

4 maanden geleden

Reactie op Bloempje51

Ik had het gisteravond ook steeds koud en warm en vannacht diarree en zoo m ...
Ow vreselijk ik heb dat nu maar ken het totaal niet van mijn vorige 2 zwangerschappen. Nu onwijs misselijk zuurbranden buikkrampen met af en aan pijnlijke harde buiken geen koorts dat heb ik al even gecheckt. Vind dit best pittig zo