5 Reacties
3 maanden geleden
Herkenbaar! Avonduren is normaal. Lekker veel knuffelen en wiegen.
Het zijn inderdaad krampjes.
3 maanden geleden
Ja helaas is dat wel normaal. De meeste baby’s zijn in de avond onrustig. Het “huiluurtje” staat niet voor 1 uur specifiek. Sommige baby’s hebben het maar 1 uur , andere wel 4 a 5 uur. Ze moeten de indrukken van de dag verwerken en dat zijn er een hoop voor de kleine. Krampjes spelen dan vaak ook op. Het enige wat er vaak op zit is veel knuffelen met je baby.. Ik weet niet of je al een draagzak of doek hebt, maar dat biedt vaak wel een uitkomst op zulke momenten. Succes 💕
3 maanden geleden
Ons zoontje heeft het tussen 21u en 23u. Ik ben nu al 2 avonden met hem rond 20:30u naar boven gegaan. Dan leg ik hem bij mij op bed en laat ik hem op zijn linkerzij liggen. Hierdoor valt hij uiteindelijk in slaap binnen 15 min. Daar slaapt hij dan tot zijn laatste fles van de dag en dan leg ik hem in de co-sleeper. Ik merk dat dit goed voor ons werkt
3 maanden geleden
Herkenbaar van onze dochter. Huilde de hele avond uren.. Geen krampjes oid, gewoon onrust. Wat hielp was met dr op de arm (of draagzak) lopen en muziek aan. Man we hebben wat afgedanst!