13 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb de naif voor baby's

3 maanden geleden

Ik gebruik kruidvat eigen merk voor baby's. Als iemand nog tips heeft voor een fijne minerale zonnebrand dan hoor ik het graag! Heb al een vermogen uitgegeven aan zoveel verschillende soorten, maar ze smeren allemaal zo slecht uit. Dat schiet echt niet op met een baby.

3 maanden geleden

Naïf baby's erg blij mee!

3 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Ik gebruik kruidvat eigen merk voor baby's. Als iemand nog tips heeft voor ...
Ik gebruik ook gewoon kruidvat merk 😊

3 maanden geleden

Biodermal kids (of volwassenen mag ook).

3 maanden geleden

Geen merk tip. Wel n aanbreng tip. Je hebt van die make up blend sponsjes, hoe ze heten geen idee want ik gebruik zelden make up en zo, maar blijkbaar kun je goed gedoseerd smeren met die sponsjes. Die eivormige dingen. Is ook echt het enige waarvoor ik ze ga aanschaffen hahq

3 maanden geleden

Ik heb la roche posay anthelios kids, die schijnen ze ook aan te raden voor mensen met huidkanker dus daarom aangeschaft. Wilde echt een goede. Smeert ook goed uit maar het geeft wel vlekken in witte kleding.

3 maanden geleden

De Loveli Sun Cream No Perfume smeert best goed uit. Dit is ook een minerale sun cream. Hij is echter alleen maar beschikbaar in SPF 30.

3 maanden geleden

Wij gebruiken qua huidverzorging dus ook zonnebrand alles van drs leenarts. Hier zit geen troep in, en zoontje is nog nooit verbrand.

2 maanden geleden

Ik heb die van Naïf, maar hier zit een korrel in? Dat smeert heel onprettig. Smeren jullie ook als baby door kap en dooky in schaduw ligt?

2 maanden geleden

Etos huismerk!

2 maanden geleden

Wij gebruiken dr jetske ultee (gebruiken ze ook op de opvang) smeert fijn

2 maanden geleden

Thanks voor alle (aanbreng)tips!! Korrel in naïf merk ik ook, sindsdien niet meer gesmeerd in de schaduw /onder de dooky kap, maar is misschien wel verstandiger met dit zonnige weer… ik ga de andere opties die genoemd worden proberen!