120 Reacties

5 maanden geleden

Gemaakt bij 35 weken met mijn dochter 🥰

5 maanden geleden

Met 31 weken 🥰

5 maanden geleden

Wij zijn ook echt blij met de shoot! 34 weken👶🏼🤎

5 maanden geleden

Met 29 weken voor vrij werk van een fotograaf. Aankomende zaterdag met bijna 33 weken nog een shoot samen met mijn partner en dochtertje

5 maanden geleden

Met 34 weken gedaan! Heel erg blij mee dat we het toch gedaan hebben 🤰🏽💖

5 maanden geleden

Eerste zwangerschap een officiële shoot, dit keer samen naar buiten. Heel blij met het resultaat💓

5 maanden geleden

Gemaakt met 30 weken 🥰

5 maanden geleden

Vandaag toch een zwangerschaps shoot gedaan met 35+2 weken Twijfelde eerst erg, maar nu een mooi aandenken😊

5 maanden geleden

Reactie op evarachelle94

Vandaag toch een zwangerschaps shoot gedaan met 35+2 weken Twijfelde eerst ...
Waaaauw! Bij wie heb je de shoot gehad? Wat een mooie jurk! Waar heb je die gehaald? 🤩

5 maanden geleden

Reactie op pln92

Waaaauw! Bij wie heb je de shoot gehad? Wat een mooie jurk! Waar heb je die ...
Bij https://jnswfotografie.nl/ Echt een hele leuke fotografe! De jurk heb ik van de bershka, normaal draag ik maat S, maar had nu een M gekocht haha

5 maanden geleden

Hier met 30+6 foto’s laten maken🫶☀️

5 maanden geleden

Wij hebben bij Elize een zwangerschaps shoot gedaan en zijn ontzettend blij met het resultaat! Ze bracht op ons gemak waardoor er vooral hele spontane en ook romantische foto’s uitkwamen 🤗 https://byelizephotography.nl

5 maanden geleden

Reactie op FienvD

Wij hebben bij Elize een zwangerschaps shoot gedaan en zijn ontzettend blij ...
Ik blijf het bijna aan iedereen vragen! Mooie foto en jurk! Waar is jouw jurk van? Ik zoek namelijk ook mooie jurken, maar kan maar niets vinden. Of het past niet of ik zie er niet uit..

5 maanden geleden

Reactie op klly

Hier met 30+6 foto’s laten maken🫶☀️
Prachtig! Wie heeft deze foto gemaakt?

5 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Prachtig! Wie heeft deze foto gemaakt?
Duizend woorden, ze zit in België! https://www.duizend-woorden.be

5 maanden geleden

Ik ben zelf zwangerschapsfotograaf, mag geen reclame maken dus zal m’n naam anoniem houden haha, maar heb morgen een shoot met een mama to be in een hele mooie studio. Deze heb ik een uurtje extra geboekt zodat ik mezelf (nu zelf 34 weken) ook nog even kan fotograferen. Een tip voor alle mama’s (to be) die twijfelen, DOEN! Ik hoor achteraf aaaaltijd dat m’n modellen zo blij zijn dat ze het gedaan hebben, en de foto’s zo mooi vinden ook al voelen ze zich niet altijd zo. Cadeautje aan jezelf!

5 maanden geleden

Zo leuk, fotograaf waar ik eerder een shoot heb gehad heeft gevraagd of ik volgende week model voor haar wil staan om wat te experimenteren met nieuwe ideeën 😍 Gratis nog mooie foto's met ruim 36 weken dus!

5 maanden geleden

Reactie op Mick1055

Ik ben zelf zwangerschapsfotograaf, mag geen reclame maken dus zal m’n naam ...
Mag ik je een bericht sturen? Ben opzoek naar een fotograaf!

5 maanden geleden

Een van de preview kiekjes met 33+4

5 maanden geleden

Net de preview foto’s binnen gekregen van de shoot met 32+5 weken. Benieuwd naar de rest van de foto’s