11 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb het ook, denk dat het gewoon de hormonen zijn! Er gebeurt hormonaal nogal wat ☺️ Merkte het tijdens het zwanger proberen te worden ook met de hormoonspuiten! Hormonen worden aangestuurd vanaf de hypofyse en daar zit ook je ‘thermometer’ die je temperatuur regelt, dus eigenlijk heel logisch dat dit tijdens de zwangerschap ontregelt is 😉

4 maanden geleden

Dit is best normaal. Vaak is je lichaam dan hard aan t werk voor je kleintje . Na de bevalling heb je dit nog steeds kan ik je vertellen haha De airco mag hier niet aan natuurlijk dus pffft zweet me DOOD

4 maanden geleden

Ja dit heb ik ook heel erg. Ik slaap nu alleen nog maar onder een dun laken. Ik word soms echt drijfnat wakker. Ik had het nagevraagd bij mijn verloskundige en zij zei dat het echt de hormonen zijn die dat veroorzaken en het veel voorkomt.

4 maanden geleden

Ik ben van mezelf een echte koukleun, maar hier ook meer last van nacht/dutje zweten. Zullen ongetwijfeld de hormonen zijn helaas

4 maanden geleden

Ahhh bedankt voor jullie reacties! Gelukkig dus niks om me druk over te maken.

4 maanden geleden

Ben je al bevallen? Ik had het bij mijn dochter echt ABNORMAAL. Gewoon in een compleet nat bed wakker elke keer. Zijn hormonen idd.

4 maanden geleden

Reactie op saartje2024

Ben je al bevallen? Ik had het bij mijn dochter echt ABNORMAAL. Gewoon in e ...
Nee nog niet, ik ben nu 38,3 ik denk idd ook dat dat wel kan kloppen. Ben ook abnormaal moe de hele tijd dus mn lichaam zal wel druk bezig zijn met van alles en nog wat.

4 maanden geleden

Ik wordt ook vaak zwetend wakker. Kan alleen nog maar met m’n ventilator slapen 😅

4 maanden geleden

Ik heb het absurd na de bevalling, maar ook al wel redelijk na de bevalling toe. Voor zover ik weet normaal 😊

4 maanden geleden

Zweten nog niet, de vorige keer na de bevalling wel. Ben wel enorm aan het kwijlen 🤤 😂 ik word er snachts gewoon wakker van en dan zit mn hele gezicht onder hahaha

4 maanden geleden

Dat zijn de hormonen 😅. Had ik na mijn beide bevallingen last van