7 Reacties

één maand geleden

Ik heb het zelfde. Vorige keer na een aantal weken pas verteld. Wat kan er nu gebeuren waardoor je het nu al zal vertellen op je werk?

één maand geleden

Ik heb het zelfde. Vorige keer na een aantal weken pas verteld. Wat kan er ...
Wij hebben te maken met zware agressie. Dus cliënten kunnen gericht slaan of trappen en bij een escalatie moeten wij een cliënt op de grond fixeren.

één maand geleden

Hey! Ik snap je probleem helemaal. Je moet vooral doen wat het beste is voor jou en jullie baby! Ik werk zelf op de afdeling nucleaire geneeskunde in het ziekenhuis en mag bepaalde camera’s niet meer bedienen en handelingen niet meer doen omdat ik dan teveel straling ontvang. Ik heb ervoor gekozen om het met 3/4 weken meteen te vertellen in vertrouwen omdat ik dat risico niet wil.. duimen natuurlijk dat alles goed blijft gaan, maar mocht het niet zo zijn dan zal ik achteraf toch blij zijn als ik dat risico niet heb genomen. Succes met het maken van de keuze! ❤️

één maand geleden

Reactie op missjoy89

Wij hebben te maken met zware agressie. Dus cliënten kunnen gericht slaan o ...
Ja precies! Volgens mij kan het nu nog geen kwaad, ik heb toen overlegd met de vk vanaf wanneer het wel erg is mocht je een klap of trap in krijgen.

één maand geleden

Ik werk in de zelfde doelgroep. Bij mij in de forensische zorg moet je met 12 weken de groep af en ga je een jaar eruit. Ik ben niet van plan het voor 8 weken te vertellen, uiterlijk bij 10 weken.

één maand geleden

Herkenbaar! Hier precies hetzelfde. Ik vind dit ook een ontzettende lastige casus.. bij voorkeur had ik het liever willen delen na de 12 weken echo. Alleen de kans dat er in de tussentijd iets gebeurt (denk aan: moeten fixeren, schop of klap in mn buik) is ook erg aanwezig.. Ik denk dat ik het na de eerste echo al bespreekbaar maak met mijn manager en dan op gevoel af ga of ik het al ga delen met het team i.v.m. escalaties en de veiligheid..

één maand geleden

Ik zou vooral doen wat goed voelt voor jou. Ik heb een ander beroep maar wel met agressie en ga het dan ook snel vertellen omdat dat dat mij meer rust geeft.