4 Reacties

20 dagen geleden

Met pcos is het altijd lastig te zeggen. Ik kamp namelijk ook met pcos en heb erg onregelmatige menstruatie. En juist omdat je niet zeg maar ging doortesten om te zien wanneer je piek eigenlijk was is dat moeilijk om te zeggen. Het kan namelijk ook zo zijn dat je ei misschien veel later is gesprongen dat is in ieder geval bij mij zo gegaan. Ik had wel een piek op de ovulatie test maar ik deed niks in die vruchtbare periode en wat blijkt is dat me ei veel later gesprongen is en bleek ik toch wel zwanger te zijn. Ben nu inmiddels 5 weken + 2 dagen . En ik voelde me kwa symptomen erg benauwd en pijnlijke borsten

20 dagen geleden

Met pcos is het altijd lastig te zeggen. Ik kamp namelijk ook met pcos en h ...
Maar omdat wij PCOS hebben kan het ook heel goed dat je menstruatie gewoon weg blijft en later komt en dat misschien daarom de testen negatief zijn

20 dagen geleden

Maar omdat wij PCOS hebben kan het ook heel goed dat je menstruatie gewoon ...
Ik ben dus wel heel stabiel in het daarna ongesteld worden. Het is meer de opbouw naar rijping waar bij mij het probleem zit. Had met de laatste echo (aug) ook geen cystes.

20 dagen geleden

Het zou kunnen dat je te vroeg bent toch? Een ovulatietest is om je piek te vinden die je meet nog voor de eisprong. Een licht positieve ovulatietest bestaat in principe dus niet. Pas als de teststreep echt donker is heb je je piek gevonden, daarna moeten de testen ook weer lichter worden. Na je piek gebeurt de eisprong na 24/48u. Ik zal mezelf als voorbeeld nemen, ik ben op cyclusdag 10 begonnen met ovulatietesten, deze gaf al een lichte streep (misschien als ik eerder was gaan testen ook al?) Op cyclusdag 15 heb ik mijn piek gevonden. Dus daar zit nog 5 dagen tussen. Ofwel, ik denk niet dat je van die 17 oktober moet uitgaan?