9 Reacties

één maand geleden

Hier hetzelfde! Volgens mij begonnen mijn klachten bij mijn vorige zwangerschap ongeveer rond deze termijn. Maar nu nog amper ergens last van.. Word er ook een beetje nerveus van

één maand geleden

Hoi, Ik ben nu 4 + 1 week en had ook alleen vorige week krampen en nu ook geen symptomen meer. We zijn ook nog wel erg vroeg ik denk dat het komende weken pas gaat toenemen. Van mij mag de misselijkheid weg blijven 😆

één maand geleden

Hier ook precies hetzelfde, geen symptomen! Bij m’n vorige zwangerschap wel. Misschien komen ze nog?

één maand geleden

Ik heb nu wel last van moeheid, pijnlijke borsten, en misselijkheid. Bij mijn vorige zwangerschap nergens last van gehad, dus wie weet is dat bij jullie ook het geval! Geniet ervan zolang de klachten uitblijven 😊

één maand geleden

Hier ook nog geen symptomen maar bij de eerste heb ik die hele zwangerschap nooit gehad en bij de 2e 1 week misselijk rond week 8 en daarna alleen laatste weken brandend maagzuur duss alles kan

één maand geleden

Ik ben 4+2 en mijn borsten zijn echt gevoelig en mn buik is opgezet.bij mn andere zwangerschappen had ik het ook nog niet zo vroeg

één maand geleden

Naast een opgeblazen buik heb ik ook nauwelijks symptomen! Wel wat moe, maar nachtdiensten en korte nachten met een 2-jarige rondlopen kunnen dat ook goed verklaren 😬. Bij m’n eerste zwangerschap had ik zo vroeg ook geen duidelijke symptomen!

18 dagen geleden

Hoi, ik heb hetzelfde ik ben gewend altijd vroeg al veel kwaaltjes te hebben maar nu alleen snel koud of snel benauwd, af en toe ijzersmaakje en soms zere borsten maar dan was dat het ook waardoor ik soms wel denk is het wel echt😁 ik ben 5+4 weken vandaag