16 Reacties

11 dagen geleden

Heb t zelfde meegemaakt eergister tot vanochten wat lichtroze bloed erna. Toen het startte 1 kleine stolsel maar. In elk geval niet zoals mijn eerste miskraam had ik ernstige buikpijn en na dag en zware bloedingen. Gelijk naar de verloskundige gedaan inwendige echo helaas kon ze niks zien was nog te vroeg. Ze heeft bloed afgenomen daardoor weet ze of het een miskraam is of niet. Als ik de uitslag heb denk vandaag of morgen hou ik je op de hoogte 😘

11 dagen geleden

Je zou ook even opnieuw kunnen testen een paar dagen, lopen ze op of af? 4 weken is echt nog te vroeg voor een echo

11 dagen geleden

Reactie op Loadingmama

Heb t zelfde meegemaakt eergister tot vanochten wat lichtroze bloed erna. T ...
Pfff wat spannend ook. En hoe ver zou jij dan nu zijn? Hou me op de hoogte inderdaad!

11 dagen geleden

Reactie op MamaAvontuur

Je zou ook even opnieuw kunnen testen een paar dagen, lopen ze op of af? 4 ...
Ja dat kan ik komende dagen gaan doen inderdaad. Maar ben er bang voor😢

11 dagen geleden

Reactie op Loadingmama

Heb t zelfde meegemaakt eergister tot vanochten wat lichtroze bloed erna. T ...
Ik heb inderdaad ook eerder een miskraam gehad. Dat was rond de 8 weken en dat was de hel qua pijn en bloed. Is hier niet mee te vergelijken, maar ja, dit zou ook 4 weken eerder zijn…

11 dagen geleden

Ik had vanochtend precies hetzelfde en enorme paniek. Ik heb de verloskundige gebeld en zij zei dat ik me geen zorgen hoef te maken. Dit schijnt normaal te zijn, maar vooral na seks of zelfs na niezen of hoesten… (ik ben bijna 5 weken)

11 dagen geleden

Reactie op MamaAvontuur

Je zou ook even opnieuw kunnen testen een paar dagen, lopen ze op of af? 4 ...
De dag voor het gebeurde was de test het sterkst vergeleken met alle andere test dus daardoor maakte ik me al wat minder zorgen

11 dagen geleden

Reactie op Joycester

Pfff wat spannend ook. En hoe ver zou jij dan nu zijn? Hou me op de hoogte ...
Ongeveer 5-6 weken zwanger. Ja ik zal je op de hoogte houden ben niet gebeld vandaag dus neem aan morgen

11 dagen geleden

Ik denk wel echt dat dit een miskraam is hoor.. had vanochtend dus ineens een test waar geen tweede streepje op te zien was, en ik blijf nu krampen hebben (ook al is het bloedverlies nu zo goed als gestopt). Maar het voelt alsof ik zo weer ga bloeden. Had een belangrijke vergadering op werk en heb die afgemaakt maar nu maar naar huis. Pff wat lastig dit in combinatie met werk ook😢

11 dagen geleden

Reactie op Joycester

Ik denk wel echt dat dit een miskraam is hoor.. had vanochtend dus ineens e ...
Oeh ja wat zwaar joh ik had mij echt ziekgemeld. De eerste x dat ik zwanger was (nu tweede x ) had ik ook een echte miskraam begon met buikpijn werd hevig en wat bloed en uiteindelijk werd t echt veel bloed. Hoop het niet voorje

11 dagen geleden

Reactie op Loadingmama

Oeh ja wat zwaar joh ik had mij echt ziekgemeld. De eerste x dat ik zwanger ...
Dank je wel❤️ Ja ik heb nu inderdaad ook heel veel bloed😢 Even goed huilen💫

11 dagen geleden

Ahw sterkte ❤️ komt goed is normaal veel vrouwen hebben last van miskramen

11 dagen geleden

Reactie op Joycester

Wat verdrietig! Sterkte

11 dagen geleden

Reactie op Joycester

Zorg goed voor jezelf! Dit is niet niks. Neem de tijd. En hopelijk de volgende keer een goede zwangerschap! 💕

11 dagen geleden

Wat verdrietig zeg. Sterkte 🥹

11 dagen geleden

Bedankt voor jullie lieve berichtjes❤️