11 Reacties
4 dagen geleden
Hi, in de bijsluiter van de test staat dat 1-2 gelijk staat aan 3-4 weken zwanger. Dit betekend dat 1-2 geleden de bevruchting heeft plaats gevonden. Ik had vorige week de zelfde uitslag van de test en ben volgens andere berekeningen net 5 weken zwanger!
4 dagen geleden
Clearblue geeft weken aan vanaf de bevruchting dus met die 2 weken cadeau zegt hij letterlijk 3 - 4 weken.
Dat is dan prima als je net 4 weken bent toch?
Misschien wijkt jou eigen berekening met 1 of 2 dagen af of nog ietsjes meer ☺️
4 dagen geleden
Reactie op Minie0303
In de bijsluiter staat wat dat betekend! Mijne zegt ook 1-2, maar dat betek ...
Klopt! Ik weet inderdaad dat je dan 3-4 weken zwanger bent ongeveer. Had misschien zelf wat meer gehoopt om 2-3 te zien staan! 🤭 2/11 had ik een positieve ovulatietest dus met + 1 dag daar bovenop (3/11) zou ik nu 4+2 zijn. Dus vandaar had ik gehoopt op 2-3
4 dagen geleden
Als je 4+2 dagen bent dan zou cb wel 2-3 moeten aangeven. Ik heb vandaag getest 4+3 en cb gaf aan 2-3. Maar je kan natuurlijk ook minder ver zijn dan je denktb
4 dagen geleden
Wat ben ik blij dit te lezen! Ben gelijk geruststelt.. had het niet eens gelezen omdat we zo overdonderd waren 😅
één dag geleden
Nu test ik vandaag 3+ met de clearblue! Terwijl ik dinsdag nog 1-2 testte 😅 Heeeeel gek, meer mensen die dit hebben? 🤭
19 uur geleden
Reactie op RebelseZebra502299
Nu test ik vandaag 3+ met de clearblue! Terwijl ik dinsdag nog 1-2 testte � ...
Ik had vorige week woensdag 1-2 getest, maandag opnieuw getest en toen gaf die 2-3 aan en vanmorgen 3+
Ja sorry, maar ik ben zo onzeker en dit stelt me toch wat gerust 😅 helaas gaat die niet verder dan 3+ 😂 en misschien maar goed ook anders blijf ik testen tot de echo denk ik 🙈