12 Reacties

10 dagen geleden

De test van 2 dagen geleden had ik in de middag gedaan en toen was mijn plas echt veeel geconcentreerder

10 dagen geleden

Zijn deze testen van de action? Dit had ik namelijk ook, maar ben inmiddels 5 weken zwanger.

10 dagen geleden

Reactie op karlijn86

Zijn deze testen van de action? Dit had ik namelijk ook, maar ben inmiddels ...
Van de etos early!! Oké dank voor je reactie..ik ga denk ik pas weer over een week testen met de wekenindicator dan

10 dagen geleden

Reactie op karlijn86

Zijn deze testen van de action? Dit had ik namelijk ook, maar ben inmiddels ...
Ging jij daarna nog heel veel meer testen? En dan met andere testen?

10 dagen geleden

Heb hetzelfde :(

10 dagen geleden

Heb uiteindelijk twee cb weken indicator gehaald en bij mij liep het goed op van 1-2 weken naar 3+. Succes!

10 dagen geleden

Heb hetzelfde :(
Ik heb je een privé berichtje gestuurd

10 dagen geleden

Reactie op Laarwens

Ik heb je een privé berichtje gestuurd
Waar vind ik die? Kan het nergens terugvinden.

10 dagen geleden

Reactie op karlijn86

Waar vind ik die? Kan het nergens terugvinden.
Ownee naar mijn gelukje had ik een bericht gestuurd

10 dagen geleden

Ik vind de test er raar uitzien, alsof hij niet goed doorlopen is. Zou eerst even een nieuwe test doen.

10 dagen geleden

Reactie op zwangerenzo

Ik vind de test er raar uitzien, alsof hij niet goed doorlopen is. Zou eers ...
Ja op de foto lijkt dat meer! Maar het gekke is wel dat de tets vanochtend het controle streepje ook veel lichter is.. Dank voor jullie reacties. Ik probeer het nu toch meer los te laten en over een week de wekenindicator nog een keer te doen!

9 dagen geleden

Het klopte Girls, dat de test van gister ochtend niet goed was. Gister middag was het streepje gelukkig even donker. Niet echt donkerder... maar misschien maak ik gw wat minder snel HGC aan..ik heb namelijk ook nog niet zo heel veel last van symptomen. Alleen moe, en me broeken passen bijna niet meer dicht door opgezette buik. Dank voor het meedenken