404 Reacties

6 dagen geleden

Reactie op Laarwens

Hoi hoi, Ik ben benieuwd vanaf welke week jullie ongeveer misselijk werden? ...
Ik heb het nu vanaf deze week heel erg, de eerste weken geen last van gehad ben morgen 7 weken, als ik iets gegeten heb dan zakt het wel weer, anders is het de hele tijd kokhalzen 🤢

6 dagen geleden

Reactie op Laarwens

Ik ben nu 6+5 en ineens vandaag misselijk… daarvoor niet gehad..

6 dagen geleden

Ik ben vandaag 7 weeken ik voel mij heeel misselijk ik wil helemaal niet eten als denk ik aan het eten of zie ik eten word ik misselijk 😭ik ben heel moe de heel tijd Ik wil slapen 🥹

6 dagen geleden

Reactie op AccurateKers932604

Ik ben zo misselijk dat het niet lukt om genoeg te eten en drinken. Normaal ...
Ik ben precies dezelfde ik hou van water Ik drink heel veel altijd maar nu een klien slokje maakt mij misselijk

6 dagen geleden

Dank voor jullie reacties. Dat stelt me gerust. En zo te horen is het voor nu nog fijn dat ik niet misselijk ben

6 dagen geleden

Reactie op Laarwens

Je angst is begrijpelijk hoor! Bij m’n oudste werd ik vanaf week 8 misselijk (en dit hield helaas de hele zwangerschap aan 😅). Bij m’n vorige zwangerschap nooit echt misselijk geweest, alleen een paar keer een licht weeïg gevoel. En ook die zwangerschap is goed verlopen! Kwaaltjes zeggen dus niet zoveel 😊

6 dagen geleden

Reactie op Laarwens

Dank voor jullie reacties. Dat stelt me gerust. En zo te horen is het voor ...
Ik ben ook nog niet echt misselijk hoor, soms een beetje raar gevoel in m'n maag maar dat is na een minuut vaak alweer weg. Wel heel snel moe en ik ben wat sneller buiten adem.

6 dagen geleden

Heel ff van me afschrijven. Ik voel me zo misselijk en letterlijk vanaf opstaan tot naar bed gaan. Hele dag kokhalzen en meerdere keren overgeven. Dit al dagen lang. Wat is dit rot zeg, voel me echt belabberd. Ben 6+6

6 dagen geleden

Reactie op Mdb97

Heel ff van me afschrijven. Ik voel me zo misselijk en letterlijk vanaf ops ...
Toch even je verloskundige bellen, want er zijn medicijnen die je misselijkheid onderdrukken. Je hoeft je echt niet zo rot te voelen! Hou je dingen zoals gemberthee wel binnen?

6 dagen geleden

Reactie op GulleBries265600

Toch even je verloskundige bellen, want er zijn medicijnen die je misselijk ...
Gemberthee kreeg ik als tip. Heb vanmorgen gebeld naar de verloskundige. Maar die moet ik nog halen.

6 dagen geleden

Reactie op GulleBries265600

Toch even je verloskundige bellen, want er zijn medicijnen die je misselijk ...
Kan ik die gewoon in zakjes thee halen of moet dat echte gember zijn?

6 dagen geleden

Reactie op Mdb97

Gemberthee kreeg ik als tip. Heb vanmorgen gebeld naar de verloskundige. Ma ...
Succes! Hoop dat het mindert voor je! 🍀

6 dagen geleden

Reactie op Mdb97

Zakjes kan ook hoor! Echt gember kan ook, maar dan moet je wel zelf plakjes snijden. Ik doe meestal 2/3 plakjes per kopje. En dan wat honing of soms nog een schijfje Citroën erbij😊

6 dagen geleden

Reactie op Mdb97

Je kan ook via Theey gedroogde gember kopen, theelepeltje in je glas en heerlijke thee

6 dagen geleden

Ik werd vorige week dinsdag kotsmisselijk van de fristi die mijn dochter in de auto dronk en bij de sint intocht staan huilen 😂 dus naast weinig eetlust én gevoelige borsten, waren het behoorlijk duidelijke tekens haha, niet verbaasd dus toen ik gister positief testte

5 dagen geleden

Reactie op Mdb97

Heel ff van me afschrijven. Ik voel me zo misselijk en letterlijk vanaf ops ...
Mijn huisarts adviseerde mij (bij zwangerschap van mijn eerste kind) om gembercapsules in te nemen, 2-3x per dag. Dit is geconcentreerder dan gemberthee. En door het meerdere malen per dag in te nemen creëer je een soort “onderhoudsbasis” in je maag de hele dag door. Hielp bij mij toen erg goed. Ze zijn bij de Kruidvat te koop

5 dagen geleden

Ik had toen ik net achter m’n zwangerschap kwam meer klachten dan nu. Ik was toen 3+2 ongeveer en nu 4+4.. geeft me toch een wat angstig gevoel, dat ik echt nergens last van heb. Alleen heel af en toe wat moe en duizelig.

5 dagen geleden

Reactie op MamavanT🩵

Ik had toen ik net achter m’n zwangerschap kwam meer klachten dan nu. Ik wa ...
Ik had ook eerst meer symptomen. Nu helemaal niet meer ben 4+6. Testen zijn wel echt knallend dus ga ervan uit dat het goed gaat 🍀

5 dagen geleden

Reactie op Louen

Hier 5+4 en alleen gevoelige borsten en ZO moe. Maar dus geen misselijkheid ...
Jup ik ook! Zo erg dat ik gister zelfs zonder dat ik er aan dacht rauwe ham zat te eten. Hoe stom haha. Maar goed, ik ben wel blij dat ik verder geen klachten ervaar! (Behalve humeurig zijn) klinkt niet fijn voor de vrouwen die er wel last van hebben… hopelijk snel over bij jullie!

4 dagen geleden

Reactie op Nienepien1

Heel gek maar ik ruik heel erg mijn zweet 😂 Volgens mij zweet ik dus ook m ...
Loveli deo kopen ipv normale!