384 Reacties
22 dagen geleden
Reactie op SereneKolibrie465972
Herkent iemand dit? Zojuist moest ik niezen en voelde m’n onderbuik heel er ...
Ik heb dit ook. Ben 4 weken en 2 dagen
22 dagen geleden
Ik was best verkouden in de week voor mijn positieve test. Blijkbaar is dit ook een vroege symptoom. Had er ook meer last van dan normaal.
21 dagen geleden
Reactie op Geeb89
Mijn borsten doen zo gigantisch veel pijn. Vooral ‘s avonds als ik mijn bh ...
Ik heb een sporttop gekocht om mee te slapen. Dat houd ze een beetje bij elkaar hahaa klinkt echt erg maar goed ik heb wel volle borsten en dit helpt. Ik ben ook nog een buikslaper
21 dagen geleden
Ik droom elke keer dat ik zwanger ben dat mijn tanden los zitten 😂😅 en ik voel continu dat me hart in me keel klopt
21 dagen geleden
Reactie op BriljanteVlucht420614
Ik heb een sporttop gekocht om mee te slapen. Dat houd ze een beetje bij el ...
Thanks! Misschien ga ik dit ook maar eens proberen. Zat vandaag ook al te kijken naar een zwangerschapsbh maar dat voelt nog zo vroeg 🙈
En ik word gek van mijn man die het dan nodig vind, als ik pijn heb en het aangeef, om grapjes te maken als “moet ik ze even masseren ghehe” 😒😅😂 (en ja die irritatie zal vast ook een onderdeel van hormonen zijn 😜😂)
21 dagen geleden
Ik had enorm last van mijn borsten, en ongesteld krampjes. Was wel ‘ongesteld’ geworden op de dag dat zou moeten maar dat was 1 dag heel bruin bloed, en paar druppels. Dus innesteling geweest
21 dagen geleden
Reactie op Oemm🤍
Wordt dat dan niet gezien als een wat latere innesteling?
Geen idee eigenlijk haha
21 dagen geleden
Reactie op Eevje4
Ja niet normaal.. doet ook gewoon pijn
Ik maakte mij al zorgen hahah maar lees het dus meer bij jullie
21 dagen geleden
Bandenpijn na minimale inspanning
Gevoel dat ik een brok in mijn keel heb na het eten.
Zin in alles eten maar ook weer niet.
21 dagen geleden
Reactie op Vogeltje1986
En enorm snel geïrriteerd.
Dit had ik vooral heel erg tijdens de innesteling. Ik dacht dat ik bloede, omdat ik ongesteld moest worden. Het was niet dat ik een kort lontje had, maar gewoon geen lontje. Als iemand al zei dat de appels op waren was het al te veel💣 Gelukkig heb ik er op dit moment geen last van, wellicht de andere om mij heen nog wel iets🤣
21 dagen geleden
Ik heb nu 5+1 trek jn hartig… Maar dat is ook wel mijn normale voorkeur. 😂 Het zal op dit moment nog niet veel zeggen over of het een jongen of een meisje wordt.