29 Reacties

9 dagen geleden

5 weken en 2 dagen en ook 0,0 klachten

9 dagen geleden

Ik haddd nikss tot week 6 ….

9 dagen geleden

Oh wat ben ik blij met deze groep en dit topic. Hier hetzelfde. Vandaag 5 weken en 5 dagen. Wat ik merk: snachts slecht slapen en regelmatig last van opvliegers. Wakker worden met soms gevoelige borsten. Ene x een beetje een misselijk gevoel rond 17u en soms wel zin in een dutje overdag maar dat had ik ook toen ik niet zwanger was dus ja... haha... Nog 1 week en 6 dagen tot de 1e echo... Van de ene kant ben ik blij dat ik me tot nu toe zo voel 😇 Maar soms maakt het me ook echt onzeker en denk ik: zal ik gewoon de huisarts weer vragen of ik een hcg bloedtestje mag doen? 🙈🤣

8 dagen geleden

Ik ben 2 maanden en ook geen symptomen ik weet het sinds eergisteren door een droom 😅 bij de eerste was ik dood ziek bij 4 weken al

één dag geleden

Ik neem mijn reactie van een week geleden terug. Ik ben non stop misselijk..

één dag geleden

Ik heb alleen zere borsten/tepels en beetje moe maar verder niks. Maakt mij ook heel onzeker maar het kan nog komen maar het hoeft niet perse! 1dec de eerste echo dus nog ff geduld

één dag geleden

Reactie op Happymom211

Ik neem mijn reactie van een week geleden terug. Ik ben non stop misselijk. ...
😂😂 succes

één dag geleden

Reactie op Happymom211

Ik neem mijn reactie van een week geleden terug. Ik ben non stop misselijk. ...
Hier ben ik dus ook een beetje bang voor 😅

één dag geleden

Ik heb ook weinig klachten, vandaag met 7+2 onze eerste echo gehad. Alles goed en kloppend hartje gezien ❤️! Het maakte me ook wat onzeker, de vk zei echter dat wel/geen symptomen heel weinig zegt. Ik probeer nu er maar niet te veel mee bezig te zijn en blij te zijn dat dit het voor nu is, het kan zo morgen ineens toch anders zijn haha