27 Reacties

12 dagen geleden

Ik heb ook haaruitval.. ik dacht zal het aan de herfst liggen..

12 dagen geleden

Ik (nog) niet..

12 dagen geleden

Ik verlies ook echt super veel haar, ik weet zelf ook niet echt meer wat ik kan doen.

12 dagen geleden

Ik heb ook haaruitval.. ik dacht zal het aan de herfst liggen..
Het schijnt aan de hormoonschommelingen te kunnen liggen.. echt een ellende hoor die hormonen..

12 dagen geleden

Reactie op Mellpxy

Ik verlies ook echt super veel haar, ik weet zelf ook niet echt meer wat ik ...
Nee ik dus ook niet.. haarvitamines slikken mag niet tijdens de zwangerschap ivm teveel vitamine A.. hopen dat het minder gaat worden is de enige mogelijkheid vrees ik馃様

12 dagen geleden

Wat naar voor je, dit kan inderdaad samengaan met toename aan bepaalde hormonen. Wellicht is het fijn om even met de huisarts te schakelen? Omdat het bij jou wel vrij extreem klinkt. Ik hoop dat het gauw beter wordt.

12 dagen geleden

Reactie op Kellycassandrax

Nee ik dus ook niet.. haarvitamines slikken mag niet tijdens de zwangerscha ...
Ik neem de vegan boost gummies in speciaal voor zwangere daar zit geen vitamine

12 dagen geleden

Reactie op 54321Bird

Wat naar voor je, dit kan inderdaad samengaan met toename aan bepaalde horm ...
Ik heb dit ook gehad toen ik met de pil stoptte.. ben blijkbaar heel gevoelig voor hormonale schommelingen.. toen kon de arts er ook niks aan doen. Heeeele vervelende bijkomsten dit 馃槩馃槩

12 dagen geleden

Reactie op Mellpxy

Ik neem de vegan boost gummies in speciaal voor zwangere daar zit geen vita ...
Oh dan ga ik daar even naar kijken bedankt!

12 dagen geleden

Ik heb ook ontzettende haaruitval. Maar helaas nog niet het middel gevonden. Verschrikkelijk dat dit bij jou ook uit bij de wimpers en wenkbrauwen. Hopelijk vind je snel een middel!

12 dagen geleden

Ik gebruik dit om het te voorkomen!

12 dagen geleden

Reactie op LiefdevolleFontein582664

Ik gebruik dit om het te voorkomen!
Deze gebruik ik inderdaad ook al een tijdje, na het stoppen met de pil deed dit nog wel enigszins zijn werk, is idd fijn spul maar nu komt het er helaas dwars doorheen

12 dagen geleden

Hey dames. Ik ben kapster en dit is egt een top product voor haaruitval. Sochtends en savonds op de hoofdhuid sprayen en even inmasseren. Ik heb zelf ook heel veel haaruitval gehad door stress. Maar helpt ook zeker bij hormonalen haaruitval zoals zwangerschap. Sommige hebben na de bevalling veel haaruitval en andere al gelijk tijdens de zwangerschap. Hoop dat de link het doet anders stuur ik alleen even een foto ervan. https://www.hairfair.nl/mediceu-cellagen-hair-follicle-revitalizer-250ml.html?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiA88a5BhDPARIsAFj595hW0ffkw64iF9iAFwQt2CuGHFRyFZqJdFWWYnpEJBBhsnzP_ZNLwGQaAk_DEALw_wcB

12 dagen geleden

Reactie op Pippertje

Hey dames. Ik ben kapster en dit is egt een top product voor haaruitval. So ...
Op de link staat geen product..

12 dagen geleden

Hier een foto volgens mijn doet de link het niet.

12 dagen geleden

Mag je dit product gebruiken tijdens zwangerschap?

12 dagen geleden

Reactie op GlimlachendeVuurwerk937512

Mag je dit product gebruiken tijdens zwangerschap?
Ja zeker dat mag!

12 dagen geleden

Reactie op Pippertje

Hey dames. Ik ben kapster en dit is egt een top product voor haaruitval. So ...
Dankjewel! Hier ga ik zeker even naar kijken

11 dagen geleden

Reactie op Kellycassandrax

Dankjewel! Hier ga ik zeker even naar kijken
Geen dank hoor. Ik zal wel ook even langs de huisarts gaan want als ook je wimpers en wenkbrauwen uitvallen dat is wel appart. En dat spul moet moet je ook zeker niet op je wimpers en wenkbrauwen doen alleen op je hoofdhuid. Succes!

11 dagen geleden

Ik zou gewoon even bloed laten prikken. Klinkt niet als zwangerschapsympomene. Maar schildklier die heeft het heel zwaar in de 20 weken van de zwangerschap en als hij al langsgaan werkt krijg je deze bijwerkingen en vermoeidheid en aankomen