22 Reacties
2 maanden geleden
Ja ik ook helaas. Ook erge inhammen gekregen. Had ik bij mijn zoontje ook en kwam vanzelf weer goed. Vervelend is het wel. Volgens mij is er niet heel veel aan te doen behalve gezond eten en voldoende drinken.
2 maanden geleden
https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-juli-2025/extreem-veel-haar-uitval-eY9ldY4
Je bent niet de enige 😅 hier ook, echt bizar veel haaruitval. Kan elke dag wel stofzuigen, wordt ee gek van
2 maanden geleden
Ik heb al kale plekken 😭
Er is niets aan te doen maar ter ondersteuning gebruik ik mediceuticals producten en borstel ik mijn haar niet nat. Het is om te huilen.
2 maanden geleden
Nou bij mij ook, hele plukken haar in mijn borstel en doucheputje
3 dagen geleden
Hey mamas, hoe gaat het bij jullie? Mijn dochter is bijna 5 maanden en nogsteeds enorme last. Ik heb nu castorolie gehaald. Hoop dat dit mn haar wat helpt sneller terug te groeien. Ik ben zo onzeker. Ik durf mijn haar niet meer te wassen en als ik het dor moet ik tussendoor het putje schoonmaken omdat de douche anders overstroomd…
3 dagen geleden
Bij mij begon het toen mn baby 2,5 maand was. Hij is nu bijna 5 maanden en t valt nog steeds uit. Hopelijk heeft t zn hoogtepunt bereikt en wordt t straks minder. Ik moet ook tussendoor de doucheput leeghalen als ik mn haren was 😅
2 dagen geleden
Reactie op Rachelderuiter
Hey mamas, hoe gaat het bij jullie? Mijn dochter is bijna 5 maanden en nogs ...
Bij mij begint het nu weer terug te groeien gelukkig. Echt vreselijk hè 😢
2 dagen geleden
Ik heb hier mijn vorige zwangerschap heel erg last van gehad en nu weer helaas. Heb vorige keer en deze keer ook collageen en silsolution van vitakruid genomen. Toen ik dit ging doen werd het binnen een paar weken minder erg. Het is nu weer normaal en niet meer handen vol wat ik eruit trek. Ook begint m’n haar hierdoor al terug te groeien. Normaal groeit mijn haar helemaal niet zo snel, maar dit helpt echt goed!
2 dagen geleden
Oooh meiden wat vreselijk he. Ik heb echt zo’n mini staart. Los dragen is al helemaal geen optie want dan kijk je zo door de voorkant heen. Slik nu collageen en visolie en weer begonnen met rozemarijn olie in mn haar 1x per week.
2 dagen geleden
Sinds ik naar de kapper ben geweest is het bij mij gestopt met de heftige haaruitval. Wel gewoon nog normaal uitval.
Begonnen met 2 maanden en met 4 maanden naar de kapper gegaan.
Zijkanten zijn mega uitgedund. Hopelijk trekt het snel weer bij.
Moet wel zeggen, ik heb in het verleden alopecia areata gehad dus dat kan bij mij ook deels oorzaak zijn.
gisteren
Reactie op Rachelderuiter
Hey mamas, hoe gaat het bij jullie? Mijn dochter is bijna 5 maanden en nogs ...
Nogsteeds wel veel uitval, hele huis ligt vol als ik het niet vast heb 😅 gelukkig beginnen die kalende plekken naast mn voorhoofd wel weer te vullen met nieuw haar.
Ik plak de plukken haar tijdens het douchen op de muur en haal ze later weg😅 anders hebben we ook een probleem met de afvoer 😅