10 Reacties
één maand geleden
Gefeliciteerd ❤️ bedoel je tips om het te verbergen of om met de emoties eromheen om te gaan?
één maand geleden
Reactie op Zonnetje 2
Gefeliciteerd ❤️ bedoel je tips om het te verbergen of om met de emoties er ...
Tips voor het verbergen inderdaad. We willen het pas delen na de 20 weken echo. Ik heb tot nu toe steeds bescheiden buikjes dus dar moet wel te verbergen zijn maar non stop spugen, 10 kilo afvallen en flauwvallen is wat lastiger te verbergen.
één maand geleden
Reactie op RoosBr
Tips voor het verbergen inderdaad. We willen het pas delen na de 20 weken e ...
Het lijkt mij heel stressvol om dusdanige klachten te moeten verbergen. Kun je het niet beter toch delen op momenten dat dat gewoon zo uit komt en dan je verwachtingen duidelijk uitspreken? Bijvoorbeeld dat je het er alleen over hebt als je dat zelf aangeeft etc..
één maand geleden
Reactie op RoosBr
Tips voor het verbergen inderdaad. We willen het pas delen na de 20 weken e ...
Waarom wil je het zo lang verbergen? Lijkt me ontzettend moeilijk als je weer hg krijgt 🙁
één maand geleden
Ik heb ook een hg zwangerschap gehad en alleen mijn ouders, broers en beste vriendinnen wisten het. Ik sprak niemand meer omdat ik heel zwak was. Ik had geen kracht om iemand te zien of te spreken ( zelfs niet aan de tel). De focus op mezelf en de kleine. 5 maanden was ik gewoon spoorloos
22 dagen geleden
Ik had met me eerste zwangerschap HG ik ben zoo bang dat ik het dit keer weer krijg