10 Reacties

één maand geleden

Ik heb geen tips voor je, maar wil je wel feliciteren. Zal heel spannend voor je zijn.

één maand geleden

Gefeliciteerd ❤️ bedoel je tips om het te verbergen of om met de emoties eromheen om te gaan?

één maand geleden

Reactie op Zonnetje 2

Gefeliciteerd ❤️ bedoel je tips om het te verbergen of om met de emoties er ...
Tips voor het verbergen inderdaad. We willen het pas delen na de 20 weken echo. Ik heb tot nu toe steeds bescheiden buikjes dus dar moet wel te verbergen zijn maar non stop spugen, 10 kilo afvallen en flauwvallen is wat lastiger te verbergen.

één maand geleden

Reactie op RoosBr

Tips voor het verbergen inderdaad. We willen het pas delen na de 20 weken e ...
Het lijkt mij heel stressvol om dusdanige klachten te moeten verbergen. Kun je het niet beter toch delen op momenten dat dat gewoon zo uit komt en dan je verwachtingen duidelijk uitspreken? Bijvoorbeeld dat je het er alleen over hebt als je dat zelf aangeeft etc..

één maand geleden

Reactie op RoosBr

Tips voor het verbergen inderdaad. We willen het pas delen na de 20 weken e ...
Waarom wil je het zo lang verbergen? Lijkt me ontzettend moeilijk als je weer hg krijgt 🙁

één maand geleden

Ik heb ook een hg zwangerschap gehad en alleen mijn ouders, broers en beste vriendinnen wisten het. Ik sprak niemand meer omdat ik heel zwak was. Ik had geen kracht om iemand te zien of te spreken ( zelfs niet aan de tel). De focus op mezelf en de kleine. 5 maanden was ik gewoon spoorloos

één maand geleden

Hier ook een hg mama.. net een positieve clearblue in handen. Volgens de gynaecoloog gaat het hele preventieve plan opstarten na de posi test... dus ik ben enorm bang maar nog veel blijer gelukkig. Hoe gaat het met jullie?

één maand geleden

Geen tips, wij hebben in april een kindje verloren met 22wkn zwanger, tussendoor nog een miskraam met 5 wkn. Dus ook hier een rollercoaster aan emoties. Geen tips helaas. Hier geen HG, wel veel spugen helaas.

22 dagen geleden

Een HG zwangerschap kan je niet verbergen of je moet ineens lange tijd op “vakantie” gaan.

22 dagen geleden

Ik had met me eerste zwangerschap HG ik ben zoo bang dat ik het dit keer weer krijg